Chocolate-Monster Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Fordi alle villle bo der før siden det var så kult land. Hvorfor er det så mange fattige i verden? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Det er en vanskelig spørsmål Fordi den verden er ikke flatt. Hvorfor fleste kinesisk folk liker '8' best? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Fordi det vet jeg ikke noe om Hvorfor er det diktatur i Kina? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Fordi '8' sykt samme til 'heldig' i kinesisk. Hvorfor så mange folk liker laks i Kina? Lenke til kommentar
Espenito Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Fordi kineserne har hørt at fisk er sunt, og derfor kjøper alle laks fordi det er så digg. Hvorfor er julebrus så grepa digg? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Fordi julebrus er bare digg. Sånn er det Hvorfor er dette mitt innlegg nummer 2000? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Fordi du har posta en del og akuratt postet 2000 inleg hva ellers Hvorfor er jeg mest aktiv på lekeplassen? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Fordi det er der du hører hjemme Hvorfor så jeg nettop på en film nå? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Fordi den filmen er morsom. Hvorfor sola skinner og skinner i dag? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Fordi den ikke gjør det her Hvorfor er jeg kald igjen? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Fordi du var ikke her i Hangzhou i Kina Hvorfor det er e-posten sendt til meg etter jeg svar noe innlegg? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Fordi det er noe med instillingene dine som gi automatisk beskjed via e-mail. Hvorfor sov jeg så dorlig i natt? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Fordi du er ikke trott, og du ville trenge mer trening i dag. Da du vil ha godt sov Hvorfor har jeg lyst til iskrem nå? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Fordi du er veldig varm Hvorfor gruer jeg meg litt til etterpå? Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Fordi du skal noe som ikke er gøy. Hvorfor vil ikke jeg ha historiefagdag idag? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Fordi dere tar for dere et kjedelig tema... :/ Hvorfor gir engelsklæreren beskjed om prøve en dag før? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Fordi jeg ikke skjønner meg på lærere. Men hvem gjør vel det? Hvorfor er du trøtt? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Fordi jeg la meg rundt 00:30 i natt og våkna hvert kvarter siden kl 3:15 helt til jeg ikke gadd mere og stod opp 5:30.... har ikke sovet så mye Hvorfor visste du at jeg var trøtt? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Fordi du skrev i en eller anen tråd at du bare sov 4 timer... Hvorfor er det is på innsiden av vinduet mitt? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Fordi du sikkert bor i Norge. Hvorfor bestilte jeg ikke nok sleeving? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå