KatrinaS Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Fordi du er en sørlending Hvorfor legger jeg meg snart? Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Fordi det snart er sove tid Hvorfor er det så jævlig kaldt ute nå? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Fordi det er mandag i dag Hvorfor 'syvende' av den uttrykk 'syvende og sist' er ikke 'syvende'? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Fordi jeg nesten tryna på sykkelen i dag, men greide å holde meg på veien, endte bare opp med å få masse snø i skoa... Hvorfor sitter hele klassen bare og tuller når man ikke har lærer? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Fordi de har ingen noe å gjøre. Hvorfor du gikk på sykkelen når det er snø ute? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Fordi da slepper jeg stå opp 10 minutter før.... og jeg elsker sove lenge Hvorfor kom bussen for seint i dag? Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Fordi det var kaldt. Hvorfor er jeg så trøtt? Endret 3. desember 2012 av koosepus Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Fordi du satt oppe og så en film i går og fikk lagt deg seint. Og i dag måtte du stå opp tidelig. Hvorfor er jeg lys våken, men gjesper alikevell? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Fordi det er for kaldt og du har lyst å kose deg hjemme. Hvorfor jeg går bake hjemm nå? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Fordi du er syk, og vil hjem og slappe av... Hvorfor skriver du med en rar setningsoppbygging? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Fordi jeg er kinesisk, og jeg har studeret norsk bare for 4 mnd siden Hvorfor norske setning er ikke samme som englesk setning? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Fordi det er to forskjellige språk som har forskjellig setningsoppbygging (: (okei, da skjønner jeg, men du er blitt ganske flink allerede ) Hvorfor er jeg på diskusjon.no istedenfor å jobbe med oppgaver? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Fordi det er to forskjellige språk som har forskjellig setningsoppbygging (: (okei, da skjønner jeg, men du er blitt ganske flink allerede ) Hvorfor er jeg på diskusjon.no istedenfor å jobbe med oppgaver? Fordi du liker å skrive på diskusjon.no Hvorfor jeg lager ris og gronnsaker til middag nå? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Fordi du pleier å gjøre det og det er sykt godt Hvorfor må jeg gå nå? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Fordi du skal ha time Hvorfor har jeg fritime? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Fordi du har gjort alle ting allerede. Hvorfor har det så koselig som sit inn sofaren etter middag? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 sofaren? Fordi du liker og sitte inne og kose deg, mens det snør og er kaldt ute. Hvorfor er jeg sliten? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Det er ikke 'sofaren', ,men har det 'sofaen' Fordi den lekser er vanskelig Hvorfor er jeg sliten også? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Fordi du har ryddet mye og lagd mat.. og lært mere Norsk Hvorfor sitter jeg fortsatt på skolen? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Fordi du er en liten gutten Hvorfor har det så mange folk i kina? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå