M-Gard Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Frodi det er kult. Hvorfor hang jeg opp dundr plakater i helgen? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Fordi du ikke ville! Hvorfor gjorde du det allikevel? Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Frodi jeg ville. Hvorfor er Hunter av Stonegard så heavy? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Fordi han hadde en hard barndom. Hvorfor er lærere så spesielle? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Fordi de er ansatt til å være det! Hvorfor får jeg bærbar på kolen i dag? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Fordi IT-Avdelinga di er snill ... Hvorfor havnet jeg i IT bransjen istede for nærings industrien? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Fordi du ikke var god nok til det andre Hvorfor er nynazister skinheads? Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Fordi de vil. Hvorfor er hendene mine alltid kalde? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Fordi du er en kald person Hvorfor er nynorsk noe forbannet dritt? Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Frodi det er vanskelig. Hvorfor er det så lange reklamer på tv3? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Fordi kanalen er styrt av noen idioter. Hvorfor lukter ikke fis godt? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Derfor! Hvorfor ble jeg glad da jeg fikk høre dagen jeg får eget nett? Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Fordi du er lei av å måtte sabotere andres maskiner via bakdører for å få hele linja for deg selv! (det har jeg gjort) Hvorfor er det noen i det hele tatt som liker den fæle fargen rosa? Endret 3. september 2008 av scumbag Lenke til kommentar
VTW Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Fordi det er kult å være homo! ;P Hvorfor vasker man klærne sine? Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Fordi det er billigere enn å kjøpe nye! Hvorfor er det noen som får alt i fanget, mens andre må slite å jobbe for det? Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Frodi verden ikke er retferdig. Hvorfor har jeg ikke på lyd på tv'n? Endret 3. september 2008 av M-Gard Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Fordi du hører på musikk Hvorfor tror mange at nordmenn er dumme? Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Frodi DE er dumme. Hvorfor kjeder jeg meg? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Fordi du har lite å gjøre. Hvorfor finnes det mange "skapsamer"? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Fordi de fleste er flaue over å være samer? Hvorfor skal det være slik atte....? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå