MysilBergsprekken92 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Fordi face klarer man seg fint uten Hvorfor fikk jeg lyst på noe skikkelig digge fyllemat nå? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Fordi du har tatt en øl for lite. Hvorfor har jeg plustelig blitt så aktiv på forumet her nå? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Fordi du har mere tid nå og velger å poste litt på forumet siden det er ganske gøy. Hvorfor er jeg uendelig trøtt i dag? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Fordi du ikke sover Hvorfor våknet jeg klokka 8? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Fordi du ikke sover Hvorfor våknet jeg klokka 8? Fordi du sover vel hvorfor jeg går ut og danser nå Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Fordi du ikke har noe annet å finne på? Hvorfor har jeg tidenes fyllesjuke nå? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Fordi du drakk lit mere en du pleier Hvorfor sov jeg bare til kl 11:15 i dag? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Fordi du er på bedringens vei Hvorfor er det kaldt inne? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Fordi du har glemmt å fyre Hvorfor snør det ute, men det blir ikke liggendes på bakken....er bare i lufta, så forsvinner den.. Endret 2. desember 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Fordi snø er noe dritt og vi klarer oss fint uten den Hvorfor er årets julekalender på tv2 så dårlig? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Fordi jeg ikke har sett den enda Hvorfor har jeg ikke sett på noen julekalender? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Fordi du er muslim og hater alt som har et snev av tilknytning til kristen kultur. Hvorfor har jeg mye å gjøre de ukene som kommer? Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Fordi det er Desember og da er det alltid mye å gjøre Hvorfor er den siste Two and a half men episoden awesome selv om Charlie Sheen ikke er med lenger? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Fordi de er morsomme uansett Hvorfor digger jeg Far Cry 3? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Fordi du tenner på tanken av å være på en random øy uti havet. Hvorfor har jeg ikke spilt noe på sykt lenge? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Siden du ikke har prøvd så mange spill.. eller du bare venter på GTA V så du gidder ikke spille noen andre spill imens... Hvorfor er det så sykt kaldt rundt forbi i Norge, untatt her jeg bor? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Fordi Sørlandet er alltid varmt... Hvorfor bor du egentlig på Sørlandet. Er jo ikke noe spennende der Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Fordi foreldrene mine fikk digg jobb her Gjett om... har litt mere frihet til å finne på masse kødd her Hvorfor tror du jeg aldri har gjort noe faenskap? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Fordi du er kjedelig og bruker all din tid på lekeplassen Hvorfor ser jeg nyheter nå? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Fordi du vil se om det har skjedd noe som du ikke har fått med deg. Hvorfor følte jeg for å telle til 10 nå og ikke skrive en hel haug ting som ikke hadde vært godt for øynene dine å lese? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå