MysilBergsprekken92 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Fordi det er friminutt og timen har ikke begynt enda Hvorfor ble jeg avhengig av snus? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Læreren låste rommet når det ringte ut til friminutt, så bruker han lang tid på og komme ned/opp fordi han skal hente kaffe før han kjem. Hvorfor får ikke eg presanger av Nissen lenger XD? LOOL Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Fordi du er for gammel.... (: (Men får sikkkert av venner og familie ) Hvorfor er skolePCene uten webcam? Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Fordi skolePCene bare skal brukes til skolearbeid og ikke noe annet. Hvorfor begynner det å klø når du får myggstikk? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Fordi huden reagere på det, og den kan ikke snakke.... Hvorfor har vi bare en jente i klassen? Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Fordi du går i en typisk gutteklasse på videregående. Sikkert ikke noe fin Hvorfor er PC'en fantastisk tidsfordriv? xD Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Fordi den kan gjøre allt mulig med den (Ja sannt det, går elektro, og ho er ikke perfect nei ) Hvorfor er fritmen over så rask? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Fordi du faktisk gjør noe, og ikke tenker over hvor spennende og gøy det er slik at tiden bare forsvinner Hvorfor har vi matfri om 10 min? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Fordi dere har det så tidelig hele tiden... Vi har matfri nå vi. Hvorfor kom det en som kjøpte våruller og kyllinglår i kantina som frister meg nå..? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Fordi du er sulten allerede, dessuten du liker våruller og kyllinglår Hvorfor det er kaldt inne rom mitt? Endret 29. november 2012 av JinDoris Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Fordi du ikke har strøm i huset etter den siste stormen raserte huset ditt.... og det knuste vinduet du satt inn var ikke mye til hjelp Hvorfor har vi ikke lærer nå? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Haha, Hvorfor ikke,Fordi egentlig jeg studerer nå. Hvorfor Norge er langt og smalt? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Fordi vi skal holde oss slanke og ikke brede Hvorfor må lærerne trekke hvem man skal gå med på vinterballet? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Fordi ellers ville ikke alle hatt noen og gå med..XD Hvorfor gruer eg meg til sosiale arangmang? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Fordi du heller vill sitte hjemme og game Hvorfor hadde skolen vår på 1400 elever bare 500 biletter til juleballet? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Fordi dere planlegger dårlig Hvorfor skriver Ragnar og et par andre 'xD' i omtrent alle postene sine? Trenger litt variasjon. ???????? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Fordi han liker XD Spørr han selv hvorfor, siden vet ikke (: Hvorfor gleder jeg meg til helga? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Fordi da kan du være på diskusjon så lenge du vil Hvorfor gleder jeg meg ikke til neste ukes helg? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Fordi da skal du til mora eller faren din som har det treige nettet Hvorfor er jeg ikke lei PSY Gangnamstyle enda??? :O Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Fordi han er verdens mest sette mann (youtube) Hvorfor grugleder jeg meg til ballparene skal trekkes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå