Chocolate-Monster Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Fordi jeg minnte deg på det og det er en vane du bare må ha. (Det med læreren var riktig ) Hvorfor er skolesekken jeg fikk ødelagt allerede? Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Fordi det er en skolesekk av dårlig kvalitet. Hvorfor er torsdager så utrolig kjedelige dager? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Fordi vi bare har kjedelige fag..... samme her -.- Hvorfor kommer ikke jeg til å poste på en stund...? Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Fordi du er nødt til å følge med i timen og du får ikke lov til å bruke PC Hvorfor er jeg ekstremt umotivert til å stå opp i dag? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Fordi ingen er motivert til og gå på skolen og mest sansynlig skal du på skulen så defor er du umotivert til og stå opp. Hvorfor synest eg at forkjølelse er den mest irriterende måten og være syk på? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Fordi forkjølelse er forferdelig irriterendes og kommer lett tilbake igjen.. Hvorfor har ikke vi fått lærer enda? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Fordi han forsov seg og tar seg en kopp kaffe før han kommer.. Hvorfor har vi fritime og ingenting å gjøre? Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Fordi på skolen gjør man ikke noe annet enn å chille med folk å stirre på klokka -.- Hvorfor sitter jeg fortsatt å ser på Hos Martin? xD Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Fordi du er syk i dag og kan ligge hjemme og chille istedenfor å gå på skolen... Hvorfor er alle vaskedamene utenlandske? Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Fordi ingen nordmenn vil ha en sånn jobb. Hvorfor er wasa frokost knekkebrød med en bit gulost oppå ganske digg? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Fordi noen liker det og andre ikke, jeg har selv ikke smakt det så vet ikke Hvorfor må man egentlig stille klokka? Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Fordi man må følge med på tida Hvorfor er Apple sine produkter så latterlig overpriset? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Fordi de har nok status til å gjøre sånne uforskamma ting.... -.- Hvrofor synes jeg at piercing er kult? Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Fordi du er ung, regner med du er en 15-16, vent til du blir eldre så er det kanskje ikke så kult lenger Hvorfor fikk jeg plutselig veldig lyst på en joint? -.- Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Fordi du har fått deg en negativ uvane... (: (Ja er 16, men har hatt piercing siden 6-7klasse... + en til etter det engang ) Hvorfor vill noen prøve å bli feite? Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Er vel ingen som prøver å bli feite, dem spiser seg jo feit. Velger det selv. (Lov å kose seg av og til vettu) Hvorfor går det ikke noe bra på TV lenger? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Fordi de vil at man skal selv velge hva som skal komme på TV, derfor viser de dårlige ting, så flere skal kjøpe tileggspakker som gir dem gratis filmer osv.... Hvorfor ser jeg egentlig bare på filmer på TV ikke noe annet? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Fordi tv er outdated. Da er ThePirateBay som er inn xD og du har sikkert sett alle serier du liker, mangen serier som ikke vises i Norge lengre, eller kommer aldri til og gjøre det heller. Tror faktisk aldri eg har sett Games of Thrones i Norge... Hvorfor flyr ikke elefanter når fugler gjør det ? Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Fordi elefanter er tunge dyr Hvorfor gleder jeg meg til julematen allerede i november? Endret 29. november 2012 av MysilBergsprekken92 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Fordi du er sullten og den maten du spiser til vanlig ikke kan sammenlignes med julematen. du er glad i mat Hvorfor er klasserommet låst og vi sitter i gangen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå