Chocolate-Monster Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Fordi du ikke vil bli avhengig på 2 PCer Hvorfor føltest det så godt å dusje etter trening? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Fordi det har ikke noe å si når man dusjer, det er alltid like godt En bonus med å dusje etter man har trent, er at man blir skikkelig ren Hvorfor har jeg i det siste fått veldig lyst til å flytte ut? Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Fordi det er så varmt inne. Hvorfor er det plass til så mange fat i oppvaskmaskinen, men det er bare plass noen glass/kopper? Er det ikke meninga å ha noe å drikke til hvert måltid? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Fordi man skal ikke drikke til vært måltid, og man har muligheten til og sette maskinen på flere ganger for dagen, altså du bruker mer strøm og strømfirmane tener mer penger, kan nesten vedde på at Oppvaskmaskin selskapene har ein kontrakt med strømfirmane altså. Hvorfor har ikke eg vært på skulen det siste dagene? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Fordi du har vært syk etter du tapte ett veddemål som sa du mptte gå i badebukse en hel dag Hvorfor sov jeg veldig lite i natt og våknet rundt kl 4 uten å kunne sove igjen? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Fordi du er egentlig i hemmlighet ein vampyr og greier ikke og såve om natten (Ikke ein sånn kul vampyr, men ein sånn lame Twilight vampyrer som glittrer) xD Hvorfor har eg ikke vært aktiv på forumet de siste ukene? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Fordi du har mistet nettet? Noen som misliker deg stjal modemet og kuttet internettkabelen. Eller nå blir jeg litt nyskjerrig her... du har ikke gjort så mye de siste ukene, hva skjedde? Hvorfor blir jeg nyskjerrig på hva som skjedde hos deg? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Fordi du bryr deg om meg *Eg mistet Diskusjon accounten min, glemte passordet, emailen min ble sperret fordi Microsoft kan brenne i helvæ*** og måtte lage meg ein ny diskusjons bruker for og så kontakte ein admin og be han om og skifte email, så restetet eg accounten og fekk den tilbake i går. Har også vært syk og er syk. Og blitt avhengig av wow xD Hvorfor dør så mangen mennsker av og spille Blizzard spill? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Fordi de blir for avhengige og lever et fake liv, og de tar selvmord nårr de mister brukeren eller ikke kommer lengre. Hvorfor er jeg på skolen så tidelig? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Fordi buss systemet deres er retardet, du bur i ein bygd eller noe liggnende og bussen kjører deg til skolen ca 1 til 1 og ein halv time før. Kvifor har eg ikke penger men kunne likvel tenkt meg det? Likevel* Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Fordi du har brukt opp alle pengene på PC, du kunne trengt litt penger til mat og julegaver. (Du hadde rett med den bussteorien din, eller nesten helt) Hvorfor gir læreren lekser vi ikke skjønner? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Fordi læreren deres forventer for mye av dere og tror at dere skjønner alt. (Du har sagt det med buss greiene før så viste så og si svaret, hva mener du med nesten rett?. Og hvordan viste du at eg hadde kjøpt ein ny pc?) Hvorfor såvnet eg på skolen for 1 år siden? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Fordi du gamet veldig mye og var trøtt på skolen. (Fordi bussen kjører ikke så mye for tidelig, men nesten.... Fordi du sa at du gamer WOW og mange som ikke har penger da har kjøpt seg gaming PC Hvorfor er dette siste inlegg før til friminuttet igjen? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Fordi det ringet snart inn? Skjønnte ikke spørsmålet XD Hvorfor vil eg legge meg , men fekk ikke låv? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Fordi du er syk og trøtt, men morra de ville ikke la deg sove nå. Hvorfor fikk jeg 3 i et fag jeg ikke liker..? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Fordi du ikke liker faget. Hvorfor ødela jeg en telletråd med å poste som moderator? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Fordi du er slem! XD. Men vent, hvordan kan du poste som Moderator? Hvorfor har eg ein smerte i brystkassen ? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Fordi du har vondt der (Kan poste som mod på et annet forum. ) Hvorfor er jeg på diskusjon nå? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Fordi du kjeder deg, og det andre forumet er ikke så gøy Hvorfor hater jeg elektroniske prøver som må leveres på fronter osv? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Fordi det er plageatkontroll Hvorfor har jeg vondt i ryggen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå