Chocolate-Monster Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Sant det går på skole sover og så har man 4 timer til resten.... -.- Fordi vi skal stille oss spøsrsmålet om å sette inn flere timer i døgnet Hvorfor er jeg veldig trøtt i dag? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Samme grunn som meg: lite søvn ! Hvorfor tror alle jeg "faker syk"? Endret 23. november 2012 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Hmm fordi de ikke skjønner det.... :/ Jeg tror deg da Men har hatt samme problem for ikke så lenge siden.... Hvorfor glemmte vi at vi hadde friminutt i stad? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Fordi dere går på en random skole. Hvorfor ble det flame war mellom pc og mac i klassa nå? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Fordi vi hadde det mellom iPhone og og samsung Hvorfor orker jeg ikke spise noe i dag? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Fordi du ikke gidder. Latsekk! Hvorfor vet jeg det kommer en sak etter jul? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Fordi du igjen ikke ha greid å holde på pengene, men kjøpt noe til hobbiene dine igjen Hvorfor er jeg klissvåt nå? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Fordi du gikk ute i regnet.. Hvorfor har det ikke vært aktivitet her på 3 dager? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Fordi du ikke har vært on på tre dager haha Hvorfor tror alle jeg har klippa meg når jeg bare har tatt våks i håret og styla litt anderledes? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Fordi du har ikke klippa håret, men det har frisøren Hvorfor har jeg mange arr på armene Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Fordi du driver med en hobby som man skader seg mye på Hvorfor hører jeg bare 2-5 snager av et band før jeg bytter band? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Fordi du ikke gidder å ta deg tid til å sjekke ut mer. Du er rett og slett for lat. Hvorfor begynte noen naboer å synge i sta? De arrene er etter broren min sine negler. * noe jeg gjorde selv... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Fordi de vil bli med i norske talenter og fordi du synes de er så fine så du spionerte på dem Hvorfor er jeg hjemme allerede? (Jeg bytter sang fordi jeg hører så mye forskjellig musikk at jeg bare må bytte litt offte for å holde meg oppdatert ) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Fordi du slutta tidlig. Hvorfor slutter ikke broren min før klokka 8 på skolen i dag? (Det er ikk lydtett her, så hørte det rett gjennom veggen Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Fordi han er litt dårlig så går på ekstra hjelp og det er foreldresamtaler i dag så han bare blir på skolen Hvorfor glemmte jeg å gå ut med hunden min? (gikk bra da ) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Fordi du hadde ikke noe i mot en stor brun kladd godt plassert i midten av senga di Hvorfor er det kaldt på rommet mitt? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Fordi du ikke er like smart som meg som lufter på morranen gjenom hele rommet og så lukker vinduet og setter på varmeovnen. Da er det god luft og varmt Hvrofor ble jeg ikke mett til middag? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 For at du skulle spise godteri etterpå Hvorfor fikk jeg pc i dag? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Fordi du har greid å vrake den andre allerede :o Hvorfor skal jeg trene med en venn nå? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 For å ha noe å skryte av Hvorfor skal jeg ikke ha pcen hjemme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå