Chocolate-Monster Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Fordi den føler for det, eller du har gitt den beskjed om at den skal blinke.... Om ikke burde du sjekke hva den blinker for. Hvorfor er verden så urettferdig? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Fordi den bare er slik. Hvorfor spillte jeg nettop tf2 med dama? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Fordi dere koser dere og gamer sammen Hvorfor kjeder jeg meg litt nå? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 For at du skal klage på diskusjon.no. Hvorfor ser jeg på tv og spiser godteri? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Fordi du fant en måte som man ikke kjeder seg på Hvorfor blir jeg aldri ferdig med powerpointen min? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 fordi du ble ferdig med å jobbe effektivt Hvorfor spiller jeg ikke nå? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Fordi du heller ville være med dama de en å spille Hvorfor går tiden så fort og så plutselig seint igjen? Endret 18. november 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 fordi den er random Hvorfor spillte jeg med dama som nå er hjemme hos seg selv istad, og nå gjør absolutt ingenting? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Fordi livet ikke er så mye uten damer Hvorfor er jeg kald? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Fordi du gjorde som meg og "luftet" Hvorfor blander CM mellom "de" og "di" ? Endret 18. november 2012 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Hmm, fordi jeg egentlig er tysk og der skriver man "die". Og "de" er norsk, så da blir "di" en blanding Legger ikke merke til det selv Hvorfor la du merke til det? Har jeg flere sånne småfeil? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Fordi jeg har sett det mange ganger og skulle bare si ifra Hvorfor har naboen en forferdelig bråkete unge? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Fordi ungen har vondt i magen Hvorfor drikker jeg vann av glass i stedet for flaske på skolen? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 For å være annerledes Hvorfor er det mandag? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 For å være annerledes Hvorfor er det mandag? Det er helt riktig Fordi det er dagen etter søndag Hvorfor liker ikke jeg denne leken? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Fordi du har for dårlig fantasi til å svare på argumentene. Hvorfor liker jeg sånne leker som dette her? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Fordi du har god fantasi til å svare på argumentene. Hvorfor repeterer jeg andre? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Fordi fantasien din ikke alltid er på topp til å finne nye spørsmål Hvorfor har jeg en travel dag i dag? (preget av skole) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Fordi lærerne ikke vil at du skal ha noe fritid til å være på her Hvorfor sto playstationen min på, når jeg ikke har vært hos moren min på en uke? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Fordi du tenkte det kunne vel vært greit å prøve om å få en høy strømregning Hvorfor er jeg på her alikevell nå? (skal off snart da, siden må jobbe med skoleting...) Endret 19. november 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå