Chocolate-Monster Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Fordi du hadde veldig flaks en gang. Du syklet til skolen og ble påkjørt av en bil. Kroppen greide seg fint, men hodet ditt ble litt merket, så nå er hodet lam og blir styrt av en maskin som opfatter alle impulser som hjernen ellers hadde gjort. Hvorfor bæsja jeg sykt lenge i dag og måtte prompe etter jeg var ferdig? (trodde ikke det var noe igjen ) Lenke til kommentar
saXoni Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Fordi det hadde samlet seg gasser over avføringen din, og den ble ikke presset ut under "bæsjingen". Hvorfor kan ikke jeg være 'A' når NRK? Lenke til kommentar
bluekite98 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Fordi du er ikke en bokstav, slik som N. Hvorfor kan jeg ikke jeg vere død og leve på samme tid? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Fordi det trenger du snart ikke å bekymre seg for det(2012) Hvorfor er jeg sliten? Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Fordi du gikk opp trappa for å hente potetgull. Hvorfor er det så kaldt? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Fordi det ikke er varmt. Hvorfor har jeg bare spist junkfood i dag? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Fordi dere ikke har inlagt strøm i det nye huset.. så var bare på byen for å spise hele dagen Hvorfor stresser jeg litt med noen lekser nå? Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Fordi du hele tiden har sagt at du kan gjøre leksene senere, men oppdager nå at du burde gjort de tidligere. Hvorfor må jeg reise så langt hver helg? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Fordi du bor på hybel, men i helga vil du være hos familien din, så da må du reise langt hver helg for å se dem. Hvorfor har dette skoleåret godt så utrolig fort til nå? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 For at vi elever skal ha ræva tid til å gjøre det vi skal! ... Hvorfor er broren min avhengig av å game på iPad? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Fordi han har gått lei av COD nå? Hvorfor har jeg ikke spsit middag i dag, bare kaker og chipps ? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Fordi du driter i helsa di. (Det er den andre broren min... Hvorfor vil jeg ha ferie nå! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Fordi du vil sleppe prøvene og framføringene (akuratt som meg) Hvorfor jobber jeg ikke med oppgava, men er på diskusjon? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Fordi du er lat Hvorfor går internettet så raskt her? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Fordi du bruker det Iphone nettet elleno Hvorfor skal jeg starte med oppgava nå? , så skriver ikke her på en stund nå.... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Fordi du trenger en god nok snittkarakter for å komme inn på elenergi til neste år Hvorfor sitter jeg å spiller? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Fordi du kjeder deg litt akuratt nå og har ingen oppgaver eller lekser som må gjøres. Hvorfor er jeg nesten ferdig med oppgaven? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Fordi du har jobbet effektivt. Hvorfor begynte telefonen min å blinke blått som en tulling nå? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Fordi du har spillt for mye og den vil ta seg en runde med laderen nå Hvorfor må begge framføringene være på samme dag og rett etterhverandre? :/ Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Fordi skolen liker å være jævelige mot nettop deg! Hvorfor blinket telefonen min MED laderen i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå