KatrinaS Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Fordi du liker å utsette ting, slik som meg Hvorfor liker jeg egentlig å utsette ting? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Fordi aner ikke, sliter med det samme her... Hvorfor fryser jeg bare på fingrene, ? (det er det eneste som er aktivt nå omtrent ) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Jeg vet ikke. Jeg blir alltid veldig kald om jeg sitter å gamer eller noe på natta Hvorfor så jeg på en full 24-hour livestream? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Fordi du kjedet deg? eller den var veldig gøy... Hvorfor legger jeg meg nå om 10 min.? :/ Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Fordi hvis du gjør det, blir jeg veldig lei meg og du liker å se andre blir såret Hvorfor skriver jeg dette her? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 For å få meg til å sitte oppe enda lengre.. slik at jeg blir så trøtt i morra at jeg forsover meg og da blir jeg irritert, pga da får jegb fravær og anmerkning og du liker ikke se andre folk irriterte eller såret. Hvorfor skrev jeg dette til deg? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 For å få meg til å tenke skikkelig på om jeg burde la deg få sove eller ikke. Det blir til at du skal være våken lenger. Hvorfor skrev jeg dette da? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Fordi du ville vise meg at du skjønte hintet mitt, men ikke godtokk det. Hvorfor er ikke Norge ett fritt land lengre? (kan ikke bestemme over søvnen min engagn ) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Fordi jeg styrer Norge nå og jeg skal gjøre om Norge til er skikkelig diktatu hvor alle sjokolademonstre må legge seg veldig sent. Hvorfor tror du at Norge er et fritt land? Det er det slutt på! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Fordi jeg ikke visste om din eksistens og brutale soveloven mot sjokolademonstre før i stad.. Jeg skal sende klage til kongen og si at det er et rasistisk land som diskriminerer monstre Hvorfor bryr jeg meg ikke om loven din, men legger meg alikevell? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Kongen er borte. Jeg satt inn en pappfigur isteden. Følg reglene ellers vil det få konsekvenser. Hvorfor følger du ikke reglene? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Jeg har jo fulgt dem til nå. Jeg lette og fant pappfiguren, nå sitter jeg der og sier at jeg får sove Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Da sender jeg inn beredskapstroppen som skal holde deg våken Hvorfor følger du ikke reglene 24/7? Endret 11. november 2012 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Fordi jeg er konge og jeg endret reglene, så slepper det. Og har uansett flyktet og gjemt meg, så nå må først troppen finne meg før de kan holde meg våken Og til de finner meg har jeg hatt søvnen min Hvorfor greier jeg ikke legge meg :// Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Fordi da kommer de å vekker deg Og regler må godkjennes av meg først Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 ? Hvorfor skrev ikke EveryGameGamer et spørsmål? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Fordi han glemte det, han ville heller fortsette på historien sin om hvordan holde meg våken Hvorfor klicka en i klassen istad? Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Fordi skolene har et gammeldags system som ikke tar hånd om de som har konsetrasjon/lærevansker eller lignende Da de blir fort stemplet som problembarn. Videre kan de få et dårlig selvbilde og tro de ikke er god til noe. For så å droppe ut av skolen. Og dermed miste muligheten til en utdannelse. Videre må de kanskje sture på NAV og få "taper-stemplet" på seg for resten av livet. Da hadde jeg også "klicka". Hvorfor plages jeg med en RDP-klient på jobb? Endret 12. november 2012 av kmatis Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Fordi han innerst inne er glad i deg <3 Hvorfor sitter broren min å gamer cod igjen? 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Fordi han er en fjortis. Hvorfor har jeg alltid lyst på pizza? Endret 12. november 2012 av TMB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå