KatrinaS Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Det må jeg og. (Hos faren min Hvorfor må jeg på skolen i morgen? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 fordi du må på skolen. Hvorfor skal jeg være hjemme og kjede meg imorgen? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 fordi du har fri, eller er syk..... Hvorfor skal jeg seint på skolen i morra?? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Fordi du er sykt heldig Hvorfor må jeg sitte på skolen og kjede meg til halv fire i morgen? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Fordi lærerene ville ta en litt lengere kaffepause på morgenen. Hvorfor skal jeg legge meg nå? Fordi du har lyst til å kjede deg. Hvorfor skal jeg legge meg nå? Endret 11. november 2012 av The Crusher Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 fordi du satser på å bli frisk Hvorfor legger jeg meg nå straks jeg å? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 For å telle mer på mobil Hvorfor teller jeg på mobil? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Fordi foreldrene sa du måtte legge deg og skru av PCen.. (flaks de ikke vet noe om mobilen din da ) Hvorfor kan jeg ikke telle på mobil... ?? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Fordi du kan allikevel Hvorfor ble jeg ikke spurt om å legge meg ? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Fordi de regner med nårr det er best for deg å lege deg Hvorfor sitter jeg på PCen fortsatt? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Fordi du skal ha noe å spørre om. Hvorfor er jeg på mobilen fortsatt? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Fordi du ikke vil legge deg enda... Hvorfor sitter du på mobilen og ikke PC nå? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Fordi hvis mora mi kommer inn, merker hun det! Hvorfor sitter du på pc? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Fordi jeg ikke har trådløst, så kan ikke telle på mob, og alle sover så er ingen som bryr seg Hvorfor er jeg sulten igjen nå? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Fordi jeg også er det Hvorfor er det kaldt? Skulle gjerne vært på pc, men mora mi står opp omtrent HELE natta hver natt og det har hun gjort i et år. Og da går hun på badet og går ut igjen. Og Smeller i dører. Blir gal av det! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Fodri du har ikke lukket vinduet Hvorfor går jeg og spiser en banan nå? Oii, det var rart.... ja, hadde å blitt det :O Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Jeg glemte å lukke det Hvorfor glemte jeg det? Og ja. Jeg har ikke spurt om det, men skal i morgen tror jeg. Skjønner ikke hva som er så spennende på badet hele døgnet rundt... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Haha:P Fordi du er for opptatt av diskusjon Okei, ja gjør det, så finner dere sikert en løsning på det Hvorfor har jeg glemmt tiden :o ?? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Jo sant det Fordi du er like opptat med diskusjon Hvorfor hoppet internettet ut av telefonen? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 ja haha Fordi mobilen trengte en lite pustepause Hvorfor har jeg verken spist eller lagt meg?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå