kmatis Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Fordi han misshandler den. Hvorfor gjør han det? Endret 2. november 2012 av kmatis Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Fordi katter er blitt bekreftet til å reagere positivt på misshandling. Hvorfor reagerer de positivt? Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Fordi noen av de er sadistiske BDSM djevler. Hvorfor er du også det? Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Fordi katten min har så sære ønsker på privatfronten Hvorfor er katten min så sær? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Fordi han har det av deg Hvorfor er det digg med helg? Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Fordi da kan man drikke ekstra mye øl. Hvorfor drikker jeg så mye? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Fordi du har funnet noe som smaker (: Hvorfor ble jeg syykt sur på skolen idag?? Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Fordi noen bøller stjal lunchen din. Hvorfor går du på skole? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Fordi jeg ikke har funnet noen tidsmaskin elleno, så livet mit går like sakte som alle andres å Er ikke blitt eldre. Hvorfor er jeg veldig sulten nå? Lenke til kommentar
1000000 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Fordi du ikke har spist på lenge Hvorfor har ikke Chocolate-Monster spist på lenge? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Fordi jeg ikke spiste siden på skolen, og da jeg kom hjem sa mamma at maten er ferdig straks(som da tok 2 timer ) Men har spist nå Hvorfor er du snill?? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Fordi er ikke liker tanken på og være slem Hvorfor er ikke månen lagd av ost...? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Fordi det fantes ikke nok kuer før i tiden Hvorfor er jeg heldig? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Fordi du vant 10.000 kr Hvorfor finnest sykdommer`? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Fordi at man skal vite hvor digg det er å være frisk. Hvorfor ble jeg litt syk idag?? :/ Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Fordi du ikke eier immunforsvar. Hvorfor går arbeidsdagen fortere når jeg sitter på diskusjon.no? Endret 6. november 2012 av kmatis Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Fordi da har du ikke så mye døtid imellom... og man kjeder seg ikke, da går tiden alltid fortere. Hvorfor skal jeg sove nå....?? :O :S Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Fordi da har du ikke så mye døtid imellom... og man kjeder seg ikke, da går tiden alltid fortere. Hvorfor skal jeg sove nå....?? :O :S Fordi du er trøtt, antageligvis. Hvorfor er kundeservicen åpent til 7, når det ikke er en noen som ringer mellom 5 og 7? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 For at folka som jobber skal få betalt en vanelig arbeidsdag!? Hvorfor går jeg ut når jeg er syk?? Lenke til kommentar
Conversation Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Fordi du ikke tenker klart. Hvorfor er jorda "skjeiv"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå