Extraterrestrial Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Fordi regn er koslig. Hvorfor smatter du når du spiser? Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 For å irritere andre. Hvorfor tisser du i dusjen? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Fordi jeg ikke klarer å bæsje uten å tisse. Hva heter eller hvor får jeg tak i bildet du, bearar, har i avataren sin? Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Artige.no Hva heter du? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg heter Frans. (takk btw) Hva heter du? Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg heter Sarah (vær så god) Hvorfor kaster du bort tiden din her? Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Fordi jeg gidder ikke å legge meg. Hvorfor er du så lav? Edit: Fail Endret 2. oktober 2011 av wApz0r Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg ble født sånn *hyyyl* Hvorfor er du så tjukk? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Fordi jeg liker å rulle framfor å gå... Hvorfor har du skjegg formet som et mannlig kjønnsorgan? Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Fordi jeg liker det mannlige kjønnsorgan. Hvorfor har du forstoppelse? Endret 2. oktober 2011 av wApz0r Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Det har også en sammenheng mellom det at jeg liker å rulle! Hvorfor sitter du å hører på bach i mørket med lys kun fra pc-skjermen og 2 stearin-lys? Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Fordi det er koselig med stearinlys. Hvorfor står solen opp i øst og går ned i vest? Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Fordi det er den retningen jordas akse sirkulerer. Hvorfor er du ikke medlem i White Pride? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Fordi du ikke kan bli med igjen, etter du har blitt ekskludert grunnet brudd av regel om å innføre medlemmer med annet hudfarge enn hvit. Hvorfor lukter du verre enn en dass? Lenke til kommentar
Zorgeir Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 fordi dass er koblet til koloakk-rør, det er ikke jeg. Hvorfor er alle så uhyggelige i dag? Lenke til kommentar
hoppalong Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Fordi noen tok den siste smashen. Hvorfor har men brystvorter? 1 Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Så de har noe å kose med når de ikke får seg et kvinnfolk. Hvorfor leker du med andres følelser? Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Fordi det er kjedelig å leke med mine egne. Hvorfor sitter du utenfor huset mitt hver morgen? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 For å se hvor lang tid det tok deg å reagere på det. Hvorfor har du et rom du har fylt opp med tomme melkekartonger? Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Fordi jeg elsker lukten av frisk luft. Hvorfor har du installert internett i boden utenfor huset mitt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå