erdnoss Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Forde du mangler vitaminer eller søvn. Hvorfor rekker jeg aldri det jeg skal? Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Fordi du er drit dårlig til å planlegge. Hvorfor er det 8 wienerpølser i pakka, men ti lomper i den pakka? Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Fordi da kan man spise 2 pølser med 2 lomper. Det er digg. Hvorfor tar gamlinger alltid den andre avisen på avisstativet og ikke den første? Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Fordi de er redd for at andre har besudlet den første med bakterier og styggedom. Hvorfor er det slik at unga våkner kl. 0600 i ferien? Lenke til kommentar
chipseh Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Fordi da kan de få mest ut av dagen til å gjøre noe gøy noe. Hvorfor gjør varmen meg så svimmel på morgenen? Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Fordi du har en alvorlig sykdom du ikke vet om. Hvorfor er det så vanskelig å få begynt med å male kjøkkenet? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Fordi spørsmål leder til svar Hvorfor kan ikke vi ta en reise sammen til universets sentrum? Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Fordi jeg A. ikke kjenner deg, og B. dagens teknologi gir ikke den muligheten. Hvorfor hadde Albert Einstein så rufsete hår? Lenke til kommentar
chipseh Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Fordi han hadde ikke hårbørste Hvorfor er jeg så blakk for tiden? Endret 2. juli 2011 av chipseh Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Fordi du ikke har tjent betydelig større mengde penger enn du har brukt. Hvorfor gidder du å svare på dette spørsmålet? Endret 2. juli 2011 av Ashley Young Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Fordi du ville blitt så sørgmodig om ingen gjorde det? Hvorfor er det alltid slik at når det er reportasje fra nudistcamp på TV, så er det alltid bilde av eldgamle rynkete folk? Lenke til kommentar
Toiletpaper Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Fordi 61.5% av det norske folk foretrekker det. Hvorfor heter det hvorfor? Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Fordi det var slik danskene skrev det, så vi gadd ikke endre på det. Vi har dog "kvifor" på nynorsk, hvis du skulle trenge variasjon i skriftspråket. Hvorfor skal jeg stille et spørsmål nå? Endret 3. juli 2011 av Smål Lenke til kommentar
chipseh Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Fordi vi er nysgjerrige på hva du kan finne på å spørre om. Hvorfor kan vi ikke heller skrive hver vår fortelling her istedenfor spørsmål? Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Fordi ingen hadde giddet å lese det? Hvorfor? Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Derfor! Hvorfor har lærere 8 uke sommerferie? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Fordi de 1. arbeider mye på fritiden og dermed får igjen fri for dette, og 2. jeg er litt usikker på om de har riktig så mye som elevene, og 3. punkt 1 er det lærerne alltid har fortalt meg, hvertfall. Så det burde stemme. Hvorfor har jeg en ledning i kjeften? Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Fordi du er i ferd med å gjøre noe veldig dumt. Nei, det er fortsatt mye å leve for jigaplow! Hvorfor er det slik i følge Kant at ethvert menneske bør handle slik at den regelen jeg handler etter kunne gjelde som allmenn lov, det som også kalles det kategoriske imperativ? Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 For det bare er sånn. Hvorfor gadd jeg ikke å skrive et mer utfyllende innlegg? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Fordi du er jævli lat. Hvorfor er jeg født? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå