PolarCow Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Fordi av og til er det gøy med en utfordring. Hvorfor korresponderer aldri kollektivtransport som er ment til å korrespondere? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Fordi de styres av byrokratiske krefter, som har som vane å gjøre ting tungvindt og lite fleksibelt. Slow and steady wins the race.. Hvorfor skifter ASA navn til ISO (som i lysfølsomhet i kameraer)? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Fordi de elsker sukkerbiter. Hvorfor er ikke fargene på TV'en min like klare som på en iPhone? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Fordi iPhonen din er full av ketchup. Hvorfor må det være så inni #$@*! kaldt ute? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 Fordi du har ketchup i ovnen din. Hvorfor svarer ingen på den tråden jeg VIL folk skal svare meg på? Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Fordi de nedprioriterer det. Hvorfor er det en båt plassert helt feil her? Lenke til kommentar
Kenzz Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Fordi naboen ikke har båtførerbevis! Hvorfor tar alle superbiler fyr for tiden? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Fordi de som kjøper seg superbiler er folk med alt for mye penger, og alt for lite kunnskap om forebygging av brann. Hvorfor støtter folk Israel? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Fordi bibelen sier det. Hvorfor henger Viggo (VTW) her, når han burde lese på eksamen? Lenke til kommentar
chipseh Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Fordi han mener at han er så flink at han ikke trenger å øve Hvorfor er det så mange som skriver flere ganger her? Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Fordi de ikke har noe annet å gjøre. Hvorfor fryser jeg letter på morran enn på kvelden? Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Fordi du nettopp har stått opp. Hvorfor er du på forumet nå? Lenke til kommentar
chipseh Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Fordi jeg har ikke annet å gjøre .. Hvorfor er gresset grønt? Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 fordi det hadde sett dumt ut om det var blått ! hvorfor er himmelen blå ? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 Fordi alt krasja da Gud skulle skape himmelen, og alt som ble igjen var "Blue Screen of Death" Hvorfor er jeg supermann? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Fordi fleinsopp Hvorfor er jeg trøtt? Lenke til kommentar
chipseh Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 fordi det er sent hvorfor burde jeg ha lagt meg for lenge siden? Lenke til kommentar
Lucy_Nyu Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 fordi det er mandags morgen om 4 timer, noe som i realiteten betyr at folk har viktige ting å foreta seg.. Hvorfor er de fleste mennesker høyrehendte? Lenke til kommentar
chipseh Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Fordi vi liker høyre hånden bedre enn den venstre ^^ Hvorfor ville kondisen skille seg med meg? Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Fordi du tok ikke vare på'n. Hvorfor må man tisse når man driter, men ikke drite når man tisser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå