xersess Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Fordi det var det tråden gjekk ut på. Kan eg glede meg til neste veke? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Fordi *ehem* ja. Hvorfor har ikke xersess skjønt at alle spørsmål skal starte med "hvorfor"? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Fordi eg er teit KVIFOR skal alle spørsmål begynne med hvorfor? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Fordi du skal få en utfordring! (Og fordi slik er leken. Skal forresten også begynne med "fordi" *kremt* Gidder eg? kvifor svir auga mine? Hvorfor kan jeg hoppe høyere enn Eifeltornet? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Fordi Eifeltornet ikkje kan hoppe. Kvifor heiter VTW: VTW? Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Fordi jeg sier det skal være sånn! Hvorfor for jeg ikke sove? Lenke til kommentar
haalo Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Fordi Jesus hater deg. Hvorfor er jeg den eneste som finner meg morsom? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Fordi alle dine spørsmål i denne tråden dreier seg om degselv, men DU er egentlig ikke morsom i det hele tatt. Hvorfor lukter basketballer gummi? Endret 3. juli 2008 av J-Core Lenke til kommentar
VTW Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Den har ikke råd til deodorant! Hvorfor er videokamera så dyrt? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Den har ikke råd til deodorant! Fordi kor? Hvorfor er videokamera så dyrt? Fordi dem kan filme. Hvorfor er jeg så smart? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Fordi du har smarte foreldre. Hvorfor er jeg jomfru? Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Fordi du er en svett nerd som bare sitter inne forann PC'en hele dagen og har problemer med å kommunisere med damer. Hvorfor er jeg full? Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Fordi du drakk. Hvorfor sitter jeg her en torsdagskveld? Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Fordi du ble geleidet hjem av natteravnene. Hvorfor heter det gavekort når det er lang vei til butikken? Endret 3. juli 2008 av BlueBench Lenke til kommentar
VTW Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Fordi det er gaven som er kort, ikke avstanden mellom deg og den! Hvorfor får jeg masse meldinger midt på natten? Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Fordi du er populær? Hvorfor kan man drikke 5lier øl på kort tid, mens på samme tid kan man ikke drikke halvparten så mye vann eller annet drikke? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Fordi ølet glir lettere ned jo mer man drikker. Smaker bedre gjør det også; mot slutten er jo ølet helt fantastisk.. Hvorfor finner vi ikke noen skikkelige karismatiske personer innen norsk politikk i dag, bare blautfisker og retorikere som skal mele sin egen kake? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Fordi alt var bedre i gamle dager! Hvorfor må man dø? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Fordi døden er en del av et ledd som sørger for en gunstig fornyelse av det menneskelige genom og som gjør at vi har blitt og vil fortsette å utvikle oss til å bli, den menneskelige rase. Hvorfor har kvinner to bryster og ikke et eller tre? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Fordi vi har 2 øyner. Hvorfor er sola varm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå