GtHoo Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 fordi de nekter alt som minner om svineinfluensaen(hatsjo) hvorfor er det ulovlig å være mindreårig? Lenke til kommentar
Afternoon Delight Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 oooooOOOOO00000000! Fordi hjernen din vokser helt til du er rundt 20, og alkohol osv. Og alkohol kan ødelegge veksten. Hvorfor bæsjen brun? Lenke til kommentar
M@rt/n Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Fordi den skal ligne på neger. Hvorfor er en dataskjerm så ekstremt tilltrekkende? Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 fordi den hører på deg UANSETT hvorfor er en film så lang? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 For å tilfredstille deg. Hvorfor er apekatter så søte? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg synes ikke de er så veldig søte akkurat. Så det kan jeg virkelig ikke svare på. Hvorfor går tida så altfor fort? Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Noe som heter karius og baktus!!! Hvorfor hasj ulovelig i Norge? Att röyke hasj er som at trække en ostehøvel gjenom hjernen. Hvorfor kan jeg ikke finne R-tasten till tastaturet min? EDIT: Jaevla drittforum. Nu ble det feil! Endret 20. mars 2010 av fjärilsfränd Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Noe som heter karius og baktus!!! Hvorfor hasj ulovelig i Norge? Att röyke hasj er som at trække en ostehøvel gjenom hjernen. Hvorfor kan jeg ikke finne R-tasten till tastaturet min? EDIT: Jaevla drittforum. Nu ble det feil! Fordi du er en surrekopp Hvorfor kan ikke noen betale den jævla formueskatten jeg fikk på selvangivelsen for meg? Endret 24. mars 2010 av bluechamp Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Fordi vi lever i ett velferdssamfunn og da må alle betale for sin del av lasset. Hvorfor spiser vi grønnsaker? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 For at vi skal vokse oss store og sterke og alt det tullet der. Hvorfor lærer man så mye på skolen som man aldri kommer til å trenge i arbeidslivet? Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Fordi de norske læreplanene er laget av folk som strøk i det ordentlige arbeidslivet, og måtte ty til det offentlige. Hvorfor blir snus dyrere og dyrere for hvert jævla år i dette landet? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Fordi de som bestemmer prisene ikke liker snus Hvorfor tar det så abnormalt lang tid for en datareperatør å ordne pc'en min ? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Fordi dataoperatører generelt er trege og late. Hvorfor har Elkjøp så inkompetente folk? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Fordi de godkjenner alt på to bein som kommer inn døra. (Faktisk var der en gang en hund i Elkjøp sin "drakt") Hvorfor er knekkebrød så godt? Lenke til kommentar
Saramsey Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 fordi det knaser! hvorfor er dette spillet gøy? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Gøy er relativt. For all del kan dette være kjedelig... Hvorfor henger Ø-tasten min? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Fordi du sølte noe på tastaturet. Hvorfor finnes det så mye faenskap i verden? Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Fordi det finnes noe som heter religion, -roten til alt vondt. Hvorfor har prisene på minne til datamaskiner steget med 100% ? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Fordi en stor gruppe med kinesiske småbarn som driver med elektronikken omkom i en gasslekasje på fabrikken. Hvorfor lukter det så dritt av frityr og gatekjøkken? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Det gjør det ikke. Hvorfor er påskeegget mitt snart tomt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå