Androish Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Fordi det er mer likt vårt synsfelt en 4:3. Hvorfor er vi her? Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Fordi CoD4 er awesome! Hvorfor er tastaturet mitt svett? Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Fordi CoD4 er awesome! Hvorfor er tastaturet mitt svett? fordi du har skrevet for my på det! Hvorfor skriver jeg dette? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Fordi du ikke hadde andre ting å gjøre! Hvorfor leser jeg biologi på en søndag? Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Fordi du er nerd. Hvorfor kjeder jeg meg? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Fordi du har lite å gjøre på. Hvorfor klarer jeg ikke å slutte å snakke om Elijah Wood? Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Fordi du er betatt av han. Hvorfor har ikke jeg en avatar? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Fordi du ikke fant noen som passet med "I pwn u" Hvorfor heter det "pwn" og ikke "own"? Lenke til kommentar
TheUnidentified Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Fordi at du skal ha noe å spørre om Hvor får man melkebart? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Fordi man drikker melk Hvorfor klarer jeg ikke å bli interessert i sport? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Fordi du er for opptatt av å spille på ps3 Hvorfor mista jeg mobilen min på torsdag? :/ Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Fordi du ikke er flink til å passe på tingene dine. Hvorfor er himmelen blå? Kunne like gjerne vært grønn. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Fordi grønnspraglete himmel ville vært fælt. Hvorfor er tavla firkantet? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Fordi det hadde vært vanskelig å liste opp ting på ei rund tavle hadde sikkert sett litt dumt og også Hvorfor må det være godt og ondt i verden? Hvorfor ikke bare godt? Lenke til kommentar
Fryth Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Fordi da ville man ikke vært glad for det gode, om det var en selvfølge at alt var godt (: (Eller et mer useriøst svar, om det er ønsket: Fordi våpenfabrikker sørger for mange arbeidsplasser!) Hvorfor er det bare elendighet på TV på starten av dagen? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Fordi de fleste ikke er hjemme på starten av dagen, og det derfor ikke er noen vits i å vise ting folk faktisk gidder å se før på ettermiddagen. Hvorfor går bussene i Tyskland til teite tider (:28 istedenfor halv, :53 istedenfor fem på)? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Fordi bussjåførene ikke kan klokken uansett Hvorfor er det sne ute enda ? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Fordi det ikke har regnet, og temperaturen ikke har endret seg. Hvorfor kan man få hallusinasjoner når man er full/high? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Fordi det er da din fantasi jobber best Hvorfor er pusur oransj? Lenke til kommentar
Afternoon Delight Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Fordi folkene som lagde han syns fargen er kul vell! Hvorfor driver en stygg svenske å stirrer på skjermen min? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå