Lucho Gonzalez Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 fordi verden er urettferdig hvorfor finnes det medisin Lenke til kommentar
Joseph_G Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 fordi verden skal bli mer rettferdig vel hvorfor finnes det vann? Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 fordi vi trenger ikke det, vi har jo snø hvorfor har vi gutta to baller og ikke flere Lenke til kommentar
Joseph_G Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 fordi jentene er fornøyd med det hvorfor har vi bare en penis når jentene har flere hull? Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 fordi en penis er nok for alle hullene hvorfor sier kurdere at dem kommer fra kurdistan når kurdistan er ikke et land Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Fordi de strøk i Geografi Hvorfor tenke når man kan la være? Lenke til kommentar
Ilia Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) For hvis du ikke tenker, er du ikke! Hvorfor stresse når alt går til helvete uansett? Endret 4. juni 2009 av Ilia Lenke til kommentar
Joseph_G Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 fordi det ikke gjør det fortenk hvorfor skal jeg orke legge meg ikveld? Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Fordi du blir mer opplagt til dagen etter hvis du sover. Hvorfor skal jeg gidde å gå på skolen, når jeg ikke lærer noe? Lenke til kommentar
Joseph_G Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 fordi du kan få fravær, og fordi hvis du setter deg som mål for å lære noe lærer du noe. men har du samma opplegget som oss så er det ikke vits å møte opp hvorfor sitter jeg og nerder med to laptoper?:O Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Fordi du er en nerd vell? hvorfor kjøpte jeg meg kamera Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Fordi du liker å fotografere? Hvorfor er hvert menneske ulikt? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Fordi det hadde vært kjedelig hvis alle var like -.- Hvorfor har jeg ikke på lys på rommet? Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 du har ikke betalt strømmregningen ! hvorfor er jeg trøtt ? Lenke til kommentar
Joseph_G Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 fordi du satt oppe i hele går mens du desperat gjorde noe hvorfor spør h*n om noe sånnt? Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Fordi han ikke gidder og sove, men klager heller over det. Hvorfor spiller jeg "the space game"? Endret 5. juni 2009 av Ole-ThInK Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Fordi du ikke har noe annet å gjøre. Hvorfor kan ikke jeg ha en, når påskeharen. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 idiot.. Hvorfor spiser jeg is, når det regner ute? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Fordi regn har en tendens til å vekke kroppens isspisings-hormon. Hvorfor virker det som om naboen alltid stirrer mot vinduet mitt? Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Tro meg de gjør det, hele gjengen. Hvorfor er alle planene mine i kveld avlyst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå