endtrax Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Fordi du er redd at dem skal avise deg Hvorfor er det så mye enklere å putte på straffe på trening enn i kamp? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Fordi keeperen på ditt lag, som du skyter mot på trening, suger hardt i forhold til andre keepere. Hvorfor lages det utrolig mye dårlig TV? Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 fordi fattige folk har ikke penger til de gode hvorfor føler jeg at jeg må tisse når det er straffekonk i en finale Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) fordi du har holdt deg hele kampen hvorfor la jeg med en "hore?" Endret 3. juni 2009 av dan882 Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) fordi hore er til å ligge med hvorfor kan ikke vi bytte hvordan for hvorfor Endret 3. juni 2009 av justlikethat4rd Lenke til kommentar
Joseph_G Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 fordi da må du lage deg en ny tråd hvorfor i helvette MÅ JEG VENTE TIL LØRDAG FOR Å LIGGE MED NOEN? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Fordi på lørdag skal du mest sannsynelig avedruiseres og folk vil ikke ligge med deg i edru tilstand (høhø.. neida ) Hvorfor snødde det skikkelig utenfor her i stad? Endret 3. juni 2009 av blade-bunny Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 fordi det kan ikke være sant. hvorfor juge du? Lenke til kommentar
Joseph_G Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 fordi det er gøy og lure fok hvorfor lurte jeg dama jeg driver på med så hu ble litt lei seg ? Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 fordi du har helt elendig humor hvorfor skulle dama di bli lei Lenke til kommentar
Joseph_G Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 fordi hu ikke blir lei hu ble overrasket men så ordnet det seg fordi jeg er en smukkas hvorfor lurer du ? haha Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Fordi h*n lurer ut av ren nysgjerrighet Hvorfor ringte jeg selv, frivillig, til vernepliktsverket og bad om å få bli kalt inn til førstegangstjeneste i år? Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Fordi du bare MÅÅÅÅ holde en AG3 eller MP5 Hvorfor måtte Alexander Rybak lage "Fairytale"?! Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Fordi du bare MÅÅÅÅ holde en AG3 eller MP5 Hvorfor måtte Alexander Rybak lage "Fairytale"?! fordi han er norsk og ville at norge skulle vinne, han vill ikke at sverige eller spania skulle vinne, han er jo ikke spanjol eller svensk, derfor ville han at norge skulle vinne, fordi han er jo norsk. men han kan sikkert snakke litt spansk og svensk og. men hva har det med spørsmålet dit og gjøre. jeg sier siden han kan de språkene og det er litt morsomt og høre på. men rybak kan også en god del peiling om fotball, men han spiller ikke fotball selv, han bare ser på fotball på tv, eller live. rybak sa at han lærte seg spansk sån at han kan leve i spania, fordi han elsker å se på barca. så derfor vill han bo i spania sån at han får med seg alle barca kampene, men bare hjemmekamper, fordi når barca spiller borte så kan ikke rybak være med hvergang, han kommer sikkert til å holde litt med musikk og konserter og så videre. men kunne jeg ikke bruke ikke forkortelsen av og så videre, jeg kunne bare skrive o.s.v det hadde vært lettere. men det gadd jeg ikke, jeg ville heller skrive og så videre. rybak kan faktisk snakke litt spansk, oy, sa jeg ikke det. jo det sa jeg, men han vil også bo spania fordi han vil se på barca, hvis han bo i spania så kan han se på de fleste barca kampene på tv, hvis han ikke har råd til å kjøpe digital tv så kan han bare dra til stadionen og se på det live, oy sa jeg ikke det og. jo jeg sa det. men jeg tror ikke at rybak kan snakke kinesisk Hvorfor gadd du ikke å lese hele svaret mitt? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Fordi det var så sykt langt. Hvorfor liker ikke jeg mazda? Endret 4. juni 2009 av Effectiv Lenke til kommentar
Joseph_G Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 fordi det var ganske usaklig hvorfor er du usaklig? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Fordi han vil endre tema, og ikke få et usaklig svar som ditt? Hvorfor digger jeg Mazda? Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 fordi mazda er gode biler hvorfor er jeg sliten ? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Fordi du er lei av å skru på den franske bilen din? Hvorfor er jeg så glad i kylling? Lenke til kommentar
Joseph_G Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 fordi kyllingbrystet minner deg om ditt eget bryst hvorfor er jeg trøtt nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå