Naiits Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Fordi du ikke har et eple. koffor må eg sitte på denne båten i 2 timer til før eg e fremme? Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 fordi du ikke gadd å ta ett fly istedenfor hvorfor er jeg sulten? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Fordi du ikke har spist på lenge. koffor er nettet på båten treigt? Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 fordi du har dårlig dekning hvorfor må vi få visdomstenner? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Fordi alle mennesker er apekatter... de bare vet det ikke Hvorfor spise eple når det finnes bananer ? Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 fordi eple smaker bedre Hvorfor er jeg lei vann? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Fordi vatn er så ... kurant smak på ... Kvifor hadde eg ikkje sex i går/natt? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 fordi månen er en gul ost. hvorfor spilte jeg cod4 i går? Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 fordi du ikke fant fram noe annet spill hvorfor finnes det folk som tror det ikke finnes utenomjordisk liv? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Fordi det fremdeles finnes folk som tror på gud. Hvorfor sier alle himmelen er blå? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Fordi de ikke har sett et HDR-bilde Hvorfor kan jeg nesten ikke lese litt av sigen til Mr. Graves? Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 fordi han bruker lys tekstfarge på hvit bakgrunn hvorfor føler jeg det er sommer nå? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Fordi sola begynner å titte frem, og de dummeste jentene har allerede begynnt å gå i superkort skjørt. Hvorfor går ingenting min vei ? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Fordi du går feil vei :=) Hvorfor er det så sykt varmt i dag ? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Global oppvarming... Hvorfor er jeg så mye morsommere, mer intelligent, bedre til å danse, bedre til å synge og kulere når jeg er full ? Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Fordi verden er ond. Hvorfor er ikke verden snill..? Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 fordi det finnes forskjellige meninger om alt, derfor vil vi alltid ha uenigheter og uenigheter kan føre til konflikter. Verden er så stor at den blir så vanskelig å kontrollere for en enkelt person, man må bare rett og slett leve med reglene og etikken som de "høyere" maktene i systemet lever etter. Men verden er både snill og ond samtidig, det fins lyse punkt sånn som "roser" og andre blomster, og det fins dårlige ting sånn som Hitler og Stalin. Det vil aldri veie opp i opp, den enes død den andres brød som det heter, derfor vil ikke verden være "snill" i ditt favør, iallefall ikke enda. Hvorfor gadd jeg å skrive ett så langt svar? Lenke til kommentar
Mariia* Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 fordi ingen orker å lese det Oo.. hvorfor er jeg trøtt? Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 fordi du ikke har sovi lenge nok hvorfor er jeg sulten? Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 fordi du ikke orker å reise deg opp og lage deg litt mat vel..? hvorfor er det alltid tre kvarter til man skal gjøre noe, og hvorfor er det akkurat lang nok tid til å kjede seg, men ikke lang nok tid til å gjøre noe vettugt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå