NothinDoin™ Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 xD Fordi noen gikk inn på mantrain rett forran meg på skolen -.-.-.-.-.-.-..-..---.-.-.-.- Hvorfor er det digg med 2 skjermer/dual screen? Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Fordi det er digg helt til strømforsyninga til den ene blir ødelagt og du bare kan ha en igjen Hvorfor er jeg bitter pga. at skjermen min ble ødelagt? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Fordi da lærer du å kjøpe et annet merke til neste gang. Hvorfor liker jeg å virus-scanne pcen? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Fordi da unngår du at ps-en din får svineinnfluensa Hvorfor sitter jeg oppe å skriver på HW.no når jeg egentlig burde legge meg ? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Fordi du kan. Hvorfor spiser jeg tress is? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Fordi alle gode ting er tre. Hvorfor har jeg falt for Intel 4004? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Fordi Intel 4004 ser best ut, og du er overfladisk (mente det ikke slemt ) Hvorfor finnes det to tråder av samme art på dette forumet ? Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Fordi alle gode ting er tre, så snart kommer enda en. Hvorfor skal alle russ på skolen min til kongeparken til helgen, mens jeg sitter hjemme fordi jeg ikke har råd til billett på svartebørsen? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Fordi du ikke får godt nok betalt når du selger kroppen din Hvorfor er det bare jeg som klarer å gi mora til trådstarteren orgasme ? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 fordi hun er for trang for alle andre. koffor ser så mange på alle som skater som gangstere? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Fordi du ikke trenger å se ut som en skater selv om du er en, og om du ser ut som en, så ser du like mye ut som en gangster. Hvorfor fryser jeg på føttene atter en dag? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Fordi du ikke vet hva ullsokker er.. Hvorfor er månen turkis? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Fordi du har stirret for lenge på månen og netthinnen din er sliten. Hvorfor blir jeg kald på føttene selv om jeg har ullsokker? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Fordi nissen er blå.. Hvorfor er gamle tastatur digge? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Fordi de sier: Klakk, klikk, tap, klunk og fap. Hvorfor sover ikke jeg? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Fordi du satt oppe å venta på nok en utrolig stilfull og morsom kommentar fra meg Hvorfor kan ikke alle bare være venner ? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Fordi mennesket prioriterer egoisme veldig høyt, og det vil oftest kræsje sammen. Hvorfor er jeg sulten nå? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Fordi du ikke har spist på en stund.. Hvorfor klør jeg på armen? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Fordi flotten på armen din har vært der i tre måneder nå, og huden er irritert på alle bakteriene den avgir. Hvorfor har ikke NothinDoin fjernet flotten for lenge siden ? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Fordi han ikke tør å ta på den koffor har det blitt farligere å få flott no enn det var før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå