Eloise Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Fordi det er godt Hvorfor regner det ute? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Fordi ellers ville ikke du vært her. Hvorfor blir musikk så mye bedre når du har et høyt volum? Lenke til kommentar
tvedz Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Fordi da vet du at du mest sannsynlig er alene hjemme... Hvorfor er det nesten ingen som har hørt om den fantastiske sporten FrisbeeGolf? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Fordi du blogger for lite. Hvorfor spurte jeg om hvorfor musikken ble bedre ved høyt volum og ikke hvorfor jeg har høyt volum? Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Fordi det er det eneste du elsker i livet. Hvorfor er Black Books (Britisk sitcom) bedre kjent i Irland enn i Storbritannia? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Fordi briter tror at alt svart er krekende mot kristendommen. Hvorfor tror mesteren av alle farger at jeg kun liker musikk? Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Fordi musikk er et fenomen, og du bare skjuler det fordi du er redd for at noen skal synes du hører på feil musikk. Hvorfor kalles evolusjonen en teori når det finnes fakta for at det enda pågår? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Fordi musikk er et fenomen, og du bare skjuler det fordi du er redd for at noen skal synes du hører på feil musikk. Hvorfor kalles evolusjonen en teori når det finnes fakta for at det enda pågår? Fordi kristne hater mer enn svarte bøker. Hvordan begynnte vi å snakke om at jeg skuler musikken min? Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Fordi moren din klagde på høylytt musikk. Hvorfor skrev du hvordan når reglene sier man skal skrive hvorfor? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Fordi jeg har sovet lite de siste dagene. Hvorfor er veggen min grønn av alle verdens farger? Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Fordi green is the new black! Hvorfor varer ikke jula helt til påske? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Fordi ingen har råd til så mange gaver.. Hvorfor er global oppvarming no dritt? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Fordi det ikke er det, varmere! Hvorfor kan ikke jeg pianoleksen min? Lenke til kommentar
HeinrichVII Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Fordi du sitter og glaner på skjermen når du skal øve, slubbert. Det får da være grenser på ungdommens frekkheter. Hvorfor gidder jeg engang å skrive til dere? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Fordi du ikke har noe annet å gjøre? Hvorfor er en genial sang? Lenke til kommentar
HeinrichVII Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Det er altså det frekkeste jeg har hørt. Selvfølgelig har jeg bedre ting fore enn å sitte her med dere og høre på hardrockmusikken deres og ødsle bort livene deres. Så ikke prøv deg med at jeg ikke har bedre å gjøre. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Fordi jorden er rund. Hvorfor troller HeinrichVII rundt på foumet ved å leke gretten gamling? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Fordi han er en gretten gamling! Hvorfor er sigen til HeinrichVII diskriminerende? Lenke til kommentar
HeinrichVII Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Det er min sønns karakter, så ikke prøv frekkheter. Du kan gjerne kalle meg gammel, men det reflekterer kun på deg selv og din evne til å takle vanskelige situasjoner. Jeg vet ikke hva du mener med troller, men jeg har aldri i mine dager hørt slike frekke påstander. Det er rett og slett mangel på respekt, og jeg forlanger en unnskyldning. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Fordi kvinner har like mange rettigheter som menn, og det han skriver er ren frekkhet. Hvorfor tar HeinrichVII denne leken personlig og ødelegger mønsteret med å ikke si Fordi eller Hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå