qollies Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Fordi han spiser masse hambrugere. (tolka det riktig?) Hvorfor sliter jeg med algebra og ligninger? Fordi et virus har klart å vikle seg inn i din avanserte hjerne. Hvorfor er det kommet nye hodetelefoner ifra Sony? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Fordi det ble så stor konkurranse med koss. Hvorfor klarte jeg og kjøre minnepennen min i vaskemaskinen? Lenke til kommentar
qollies Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Fordi den gjemte seg Hvorfor er det ikke en spill side på diskusjon.no? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 siden dette er et diskusjonsforum Hvorfor har jeg så dårlig hukommelse? Lenke til kommentar
qollies Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Fordi du har en bille i hodet. Hvorfor er jeg ikke rik? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Siden du er en slask som sikkert ikke gadd å få bra nok utdanning til en skikkelig jobb Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Fordi pengene gjemmer seg. Hvorfor går pingviner med smoking? Lenke til kommentar
qollies Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Fordi pengene gjemmer seg.Hvorfor går pingviner med smoking? Fordi dei ikke har noe bedre å ta seg til Hvorfor må vi si en grunn til alt? Siden du er en slask som sikkert ikke gadd å få bra nok utdanning til en skikkelig jobb Hehe, er fortsatt under utdanning Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Fordi vi har lite å gjøre. Hvorfor går jeg mest sannsynlig glipp av United-kampen på onsdag?? Lenke til kommentar
qollies Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Fordi tv-en kommer til å bli hevet på bålet. Hvorfor sitter jeg her fortsatt? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Fordi det er en sammenheng mellom bruk av forum og selvmordsforsøk. (næt) Hvorfor har vi 236V i huset vårt, så alt av PCer går gaiken? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 JEg vet ikke hva gaiken betyr, hvorfor er jeg så dum at jeg ikke forstår det? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Fordi du forbinner gaiken med IQ'n din. Hvorfor spiller jeg zelda ocarina of time? Lenke til kommentar
Skjerf Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Fordi Zelda er et genialt spill : ) Hvorfor har jeg så bedritent skjermkort at jeg ikke får spilt de nyeste spillene? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Fordi du ikke prioriterer, eller så er du fattig Hvorfor har jeg magasjau, og hvorfor irriterer det meg så innigransakuen? Lenke til kommentar
Skjerf Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Fordi du spiser for mye pizza og drikker for mye battery, det irriterer deg fordi du har nesten ikke tid til å lese over siste nytt på forumet før du må opp på do igjen. Hvorfor er jeg så sykt glad i tropisk nektar? Lenke til kommentar
qollies Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Fordi det egentlig er ganske godt Hvorfor gleder jeg meg sykt til å begynne å spille empire total war? Lenke til kommentar
Skjerf Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Fordi du er spille avhengig Hvorfor er Fysikk morsomt når man snakker om det med noen, men kjedlig når lærere måker ut med teori på skolen? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Fordi når du prater med noen om det er du aktivt med på å lære noe Hvorfor synes jeg psykiske fag er gøy? Lenke til kommentar
Skjerf Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Fordi du ønsker å overbevise alle om at du er best med alle hjernekrympe triksene dine før du tar over verden Hvorfor snør det så altfor mye i Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå