Skjelvgråt Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Fordi trådstarter hadde fritidsproblemer hvorfor drikker jeg så sinnsykt mye cola?. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Fordi jeg er tøff Hvorfor er jeg tøff? Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Fordi din mamma lærte deg å være tøff. Hvorfor lærte mammaen til krypto han opp til å være tøff? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 jeg lærte hun det hvorfor er jeg medlem på gamereactor.no? Lenke til kommentar
Aellz Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Fordi du er nerd Hvorfor har jeg lyst på øl nå? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Fordi du vil bli helt søkke pesse full. hvorfor kjeder jeg meg nå? Lenke til kommentar
Aellz Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Fordi dette er kjedelig Hvorfor tordner det så jæ... her? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Fordi gud er sur. "Hvorfor" er eg våken enda? Lenke til kommentar
Special P Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 fordi du skriver så mange innlegg? hvorfor er jeg våken enda? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Fordi det er sommer, og døgnrytmen din bare er sånn da. "Hvorfor" er det vpndt å være borti nesler. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 fordi de brenner deg. hvorfor står den som teller innleggene mine stuck på 9? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Fordi du er på "off-topic". "Hvorfor" misbruke heroin når du kan misbruke freia? Lenke til kommentar
Special P Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 fordi jeg vet ikke. hvorfor har det noe å si om jeg er på "off-topic"? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Fordi her går det i usakelige tråder, og innleggene som postes her vises ikkje i postcounten under nicket. "Hvorfor" liker folk å danse? Lenke til kommentar
Special P Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 fordi det er sinnsykt gøy, spesielt i fylla. hvorfor klarer ikke jeg å vise ett profil-bilde? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Fordi du må legge til ein avatar, ikkje profilbilde. Hvorfor hjelper eg absolut? Lenke til kommentar
Special P Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 fodi da virker det som om du har peiling og at jeg er dom. hvorfor er jeg så smart? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Fordi alle som er på lekeplassen er smarte "Hvorfor snakker ikke jeg bokmål"? Lenke til kommentar
Special P Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 fordi du snakker nynorsk. hvorfor legger jeg meg nå? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Fordi du er lei av meg. "Hvorfor" ser vi universet svart, og ikkje grått eller kvitt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå