Slim91 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 De prøver å lære deg oxford english. noe som suger i daglig bruk, pluss at de ikke kan ett fnugg Hvorfor finner ikke jeg den sangen jeg vil høre på youtube? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Fordi du ikke har spurt i "Lurer du på hva sangen/artisten heter?" tråden. Hvorfor hører jeg på Kurt? Lenke til kommentar
Slim91 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Fordi VLC/winamp, wmpen din har streika å gir deg dårlig musikk. Hvorfor liker jeg nesten bare engelsk musikk? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Fordi du er klok. Hvorfor fikk jeg tannlegetime AKKURAT på bursdagen min? Lenke til kommentar
Slim91 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Fordi tannleger er generelt onde. Hvorfor har jeg bare hatt 1 hill i tennene mine, selv om jeg er dårlig til å passe på dem? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Fordi noen har en djevel som begytter dem... Hvorfor har jeg minimum 2 hull i året? Lenke til kommentar
Slim91 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Fordi uansett hvor mye du passer på dem, så er tannlegen din ond å har lyst å skade deg. Hvorfor er tannleger onde? Endret 12. februar 2009 av Slim91 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Fordi du dobbelposta Hvorfor ? Lenke til kommentar
Slim91 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Helvetes floodkontrollen kom på å jeg resenda.. Bugga system.. Hvorfor er kryssnø så rart? (snøen i veikryss) Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Fordi eksosen til bilene gjør det sånn :\ Hvorfor skal jeg på førstehjelp etterpå? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Fordi det er brukbart Hvorfor gleder jeg meg til i morgen? Lenke til kommentar
viste19 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) fordi det er helg. Hvorfor er lekser kjedelig Endret 12. februar 2009 av viste19 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Fordi gud har gjort det sånn Hvorfor skal jeg spise taco idag????????????????????????????????????????????????? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Fordi det er namnam. Hvorfor finnes det folk i verden som MÅ tråkke på andre for å føle seg til mote? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Fordi de er loosers... Hvorfor er det ikke en lov som sier at alle sånne typer skal dø? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Because the world is a fucked up place. Hvorfor er det sånn? Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Fordi USA har erklært seg selv som verdenspoliti. Hvorfor viser det seg at USA har støttet/støtter de fleste militærdiktaturer på en eller måte? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Fordi de fleste militærdiktatur har samme politikk som Bush... Hvorfor eier Obama? Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Fordi han kommer etter bush... Hvorfor er himmelen alltid blå over skyene? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Fordi at "The light from the sky is a result of the scattering of sunlight, which results in a blue color perceived by the human eye. On a sunny day Rayleigh Scattering gives the sky a blue gradient — dark in the zenith, light near the horizon. Light that comes in from overhead encounters 1/38th of the air mass that light coming along a horizon path encounters. So, fewer particles scatter the zenith sunbeam, and therefore the light remains a darker blue. The sky can turn a multitude of colors such as red, orange and yellow (especially near sunset or sunrise) and black at night. Scattering effects also partially polarize light from the sky. Sky luminance distribution models have been recommended by the International Commission on Illumination (CIE) for the design of daylighting schemes. Recent developments relate to “all sky models” for modelling sky luminance under weather conditions ranging from clear sky to overcast." Hvorfor visste man ikke på 1800-tallet at biler forurenset? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå