cerice Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fordi dagens samfunn dyrker hat. Hvorfor kan vi ikke bare alle være venner? Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fordi folk er sta og har sine egne meninger Hvorfor er jeg trøtt? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fordi du A: la deg for sent i går B: ikke la deg i det hele tatt C: Ikke spiser riktig D: er syk Hvorfor er det så jævlig mange her inne som ikke kan skrive? Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fordi skole er en mangelvare for mange forumbrukere. Hvorfor er det en mangelvare? Lenke til kommentar
techs Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fordi de fleste som sitter her er geeks som baila skolen i 4. klasse Hvorfor er denne tråden så jævla saklig? Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fordi det er kun saklige spørsmål Hvorfor er det så mange saklige spørsmål? Lenke til kommentar
cerice Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fordi saklighet er jordens salt, eller noe sånt, liksom. Hvorfor er det krig i midtøsten? Lenke til kommentar
abe027 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fordi folka der er uenige om nokke... Hvorfor snør det ute? Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fordi regnet har ferie. Hvorfor har jeg skrivebordslampa mi på full lysstyrke når jeg ser kjempefint ved bare halv lysstyrke? Lenke til kommentar
abe027 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fordi du ikke tenker på miljøet HVorfor har jeg fullt av verktøy på skrivebordet mitt?? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 fordi du ikke vet hvordan du sletter dem. Hvorfor har vi 5 prosjekter på skolen SAMTIDIG?!!??!! Lenke til kommentar
abe027 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Fordi alle lærere er ondskapsfulle... Hvorfor sluttet vi 2 timer tidligere på skolen i dag? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Fordi lærerene er snille i dag. Hvorfor er nesten det eneste temaet her inne skole for tida? Lenke til kommentar
abe027 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Fordi de fleste her har gått på skole Hvorfor jeg ennå julepynt på rommet? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Fordi du ikke har giddet å rydde det vekk (vi har fremdeles treet oppe ) Hvorfor fatter ikke folk her at også unge folk kan ha ryggproblemer? Lenke til kommentar
abe027 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Fordi de ikke bryr seg om oss (vi unge)... Hvorfor har MacGyver rød lommekniv og ikke blå eller grønn? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Fordi han bruker Swiss army knife. Hvorfor blåser det noe så inni helvete ute? Lenke til kommentar
abe027 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Fordi værmeldingen sa det Hvorfor heter datamusen mus? (PS: det finnes blå SAK`s) Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Fordi dne er for liten til å kunne kalles en datakanin. Hvorfor har min far kjøpt nytt tastatur? Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 fordi du spermet over det. Hvorfor har jeg lyst til å legge meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå