Naiits Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Fordi Killzone 2 e et tøft spill koffor vurderer eg og å legge meg? Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Fordi juleferien er snart slutt... Hvorfor skal alt godt uten om evigheten i himmelen ta slutt en gang? Lenke til kommentar
ku7 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Fordi hvis det ikke var slik, ville det også vart evig, og da derfor blitt kjedelig, det ville da ikke vært godt lenger og ville ha endt. Det er umulig å la det vare. Hvorfor er jeg så forbanna ladd på å bli 18? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Fordi du vil spille GtaIV Hvorfor er de fleste smilier gule? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Fordi gulmaling er billigst. Hvorfor synes folk at LEGO-spillene er så artige? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Fordi når de spiller det begynner de å tenkte tilbake på gamle dager da de satt med Lego-helten sin og lekte at de kicket all the bad boys bak koffor har eg aldri likt lego? Lenke til kommentar
Joakimmo Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Fordi fargene på klossene forvirrer deg, så du får anfall. Hvorfor har jeg aldri svart i denne tråden før? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Fordi du ikke har hatt nok fritids før no, men welcome x) koffor e eg på fjellet selv om eg har bihulbetennelse og kanskje lungebetennelse? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Fordi du ikke husker at du har det Hvorfor er Homer Simpson og co gule? Lenke til kommentar
Joakimmo Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Fordi gulmaling er billigst. x) Hvorfor er jeg så lite kreativ? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Fordi du er som meg. Hvorfor har jeg mistet stemmen? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Fordi det er din andre post i denne tråden Hvorfor kalles bærbare pc'er for Laptopper? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Fordi det ikke er laptopp, men laptop. Hvorfor er de så dyre? Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Fordi det er der tusenlappene toppes Hvorfor har jeg så lite penger ? Endret 4. januar 2009 av Steamed Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Fordi du er avhengig hvorfor finnes ikke drager Lenke til kommentar
Sennepo Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Fordi det finnes, dragefisk Hvorfor er "alle damer er horer!"? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Fordi de fleste ser ned på kvinner og bedømmer dem feil. Hvorfor er det digg når det snør ute? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Fordi det er hvitt og vått og morsomt å leke i. Hvorfor syns ikke jeg det er gøy når det snør fot tiden? Lenke til kommentar
perkele- Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Fordi du får snø i nakken og det er iskaldt. Hvorfor går vi på skole så mange timer og likevel har med ett tonn lekser hjem? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Fordi vi må bli til noe... Hvorfor er musikk et av de viktigste tingene i verden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå