sCuper Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Fordi katter er chill dyr, de skvetter ikke så lett hvorfor vil jeg ønske alle på forumet et godt nytt år Lenke til kommentar
joestone Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Fordi vi har kommet inn i et nytt år Hvorfor vet vi ikke hva som skjer når vi dør? Endret 1. januar 2009 av joestone Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 fordi ingen kan fortelle oss d koffor e himmelen blå og ikke lyselilla? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Fordi kattene er for selvopptatte til å legge merke til noe som ikke har noe med dem å gjøre. Hvorfor blir det mye å gjøre på jobb i dag? Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Fordi nå er det 09' og vi må jobbe 9 ganger fortere enn i fjord. Hvorfor gruer jeg meg til jobb i morra? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Fordi jobb er kjedelig!! Hvorfor bor alle de fattige i den 3. verden? Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Fordi det va fullt i den 2. verden Hvorfor liker jeg disney musikk? Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Fordi du henger fast i barndommen. Hvorfor er jeg kvalm? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Fordi du spiste dårlig salami Hvorfor har katter pels? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 fordi skjell ikkje passer på dyr som går på land... kvifor ska eg snart kjøpa meg x360? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Fordi du ikke har en fra før Hvorfor er det 24 timer i ett døgn? Lenke til kommentar
mpitof Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Fordi det bare er sånn Hvorfor er guitar hero gøy? Lenke til kommentar
trudel Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 For da kan du si til alle at jeg spiller i et band og bli sosialt akseptert. Hvorfor viser de ski på tv? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 fordi norske folk er gode i ski kvifor har eg masse snop rundt meg? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Fordi du er avhengig av å ha en alt for høy mengde sukker i blodet til en hver tid. Derfor klarer du ikke å tenke klart, noe som gjør at du kjøper crapbox i stedet for en nydelig ps3 koffor har dette blitt en tråd hvor ingen svarer seriøst? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Fordi dette aldri avr en seriøs tråd. Hvorfor spiser jeg ikke? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 fordi du ikkje er svulten atm kvifor seie alle at xbox 360 suger, sjølv om den ikkje er sååå galen (kjøper pga. pris og spelbibliotek...) Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Fordi PS3 er nyere enn 360. Hvorfor er folk så overfladiske? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 fordi olja gjorde oss rike rett etter krigen og så skjedde det bare... kvifor får eg aldri gjort ferdig Wailing Caverns? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Fordi du er så opptatt med å spille på den nye Xboxen din (hvis du har fått kjøpt den) koffor virker nesten ingen ting akkuratt slik som d skal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå