Naiits Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 fordi du syntes d smaker drit. koffor skal eg snart gå en tur ned på rema selv om eg ikke skal ha noe? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Fordi da tror du at du er sosial.. Hvorfor klør det når jeg har headsettet utapå håret? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Fordi du har lus Hvorfor gleder jeg meg til Dragonball-filmen kommer, tross jeg er overbevist om at den kommer til å være... latterlig Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Fordi barnet ideg elsker usannsynlig og tåpelig nærkamp-action. Hvorfor har jeg en syk trang til å skjelle ut smellfeite småunger foran foreldrene deres? Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Fordi det er gøy Hvorfor var jeg en smeilfeit unge da jeg var liten? selv om jeg beveget meg like mye og spiste like sunt som alle andre? Lenke til kommentar
tmaalen Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Fordi kroppen din er lagd sånn Hvorfor har jeg ikke gjort noe annet i hele dag en å sitte forann tv'en eller dataen? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 fordi du ikke har et liv koffor e d nyttårsaften i dag? Lenke til kommentar
tmaalen Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 fordi det er et år siden sist hvorfor biter jeg negler nå? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 fordi du gruer deg til nyttårsaften koffor tror ikke eg nyttårsaften blir digg i år? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Fordi vi ikke får ha fyrverkeri Hvorfor kan vi ikke ha fyrverkeri Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 fordi vi får d koffor vil absolutt folk lage bobe av fyrverkeri? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 fordi..hva er bobe Hvorfor får vi ikke lov til å bruke pinne raketter (happy nå ?) Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 vi får ikke bruke pinneraketter fordi at eg skrev bobe i stedet for bombe koffor har ikke vi lagt oss endå når d er nyttårsaften senere i dag. Lenke til kommentar
Big Apple Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Det kan du jammen spørre om. Fordi du stod opp sent samme dagen, akkurat som meg. Hvorfor er katten min redd for gjester? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Fordi den er redd for å bli voldtatt av dem! Hvorfor går tiden så sakte? Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Fordi tiden er relativ og du gleder deg til i kveld Hvorfor skal jeg ikke drikke i kveld, selv om de jeg kjenner skal? Lenke til kommentar
perkele- Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Fordi du vil ikke sløse bort penger på noe du ikke kommer til å huske noe av Hvorfor har jeg så masse surr på pulten? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 fordi du ikke har ryddet koffor har eg vært syk på både julaften og nyttårsaften? Lenke til kommentar
Big Apple Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hvordan kan jeg vite det? Fordi du har dårlig immunforsvar sikkert.. Hvorfor kriges det i Hamas? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 fordi du ikke vet koffor eg er syk på dager som er ment til å være så digge. koffor e de fleste hunder mer redd for fyrverkeri enn katter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå