Disorder Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Fordi da kan jeg ringe og sende meldinger til folk jeg vil prate til. Hvorfor kjeder jeg meg så veldig nå? Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Fordi du svarer i en tråd som er under din høyere dannelse (hva-sa-jeg-nå?). Hvorfor bruker jeg ord jeg ikke vet hva betyr? Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Fordi da høres du så mye smartere ut, i det minste når ordbruken er riktig brukt eller når leserne ikke vet hva ordet betyr de heller. Ordnett.no: dannelse Hvorfor sier man «aldri si aldri» når setningen inneholder to stk. aldri? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Fordi han som fant det på er dum Hvorfor er gresset grønt? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Fordi det får nok vann og ikke visner og blir gult. Hvorfor er LPer så fet? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Fordi de gir bra lydkvalitet og er retro. Hvorfor er... vann...eh...tørsteslukkende?.. Er i mitt fantasifulle humør btw. Lenke til kommentar
VTW Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Fordi... ehh.. wow, godt spørsmål! Fordi kroppen er bygd slik at den trenger vann, og for å passe på at vi drikker vann blir vi tørste, men for å passe på at vi ikke drikker FOR mye vann kan vi også bli utørste (tølse). eller no.. Hvorfor kalte vi å være utrøst for tølse? (vet det rimer på pølse, men ordet er jo bare teit!) Lenke til kommentar
o0 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 fordi mordi sa vi skulle gjøre det (jay fikk inn en mordi) hvorfor har jeg en lommebok i baklommen når jeg vet at jeg blir irritert over den hver gang jeg sitter meg ned? Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Fordi du er et vanedyr som de fleste andre! Hvorfor er det så JÆVLA varmt nå? --- PS: Klager ikke egentlig - heller "for varmt" enn for kaldt ;D Endret 26. juli 2008 av Christian Stenbakken Lenke til kommentar
morra Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Fordi sola er varm på denne tida av året? Hvorfor lager gresshoppene utenfor så mye lyd? Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Fordi de gnir vingene mot noen små tagger på innsiden av lårene Hvorfor tror noen at "sola er varmere" bare fordi det er sommer? Lenke til kommentar
vi3t Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 fordi de brenner seg=p hvorfor blir det en vane å våkne så tidlig selv om mann sover 4 timer etter vanlig tid? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Fordi, som Christian Stenba... sa, vi er vanedyr! Hvorfor liker jeg jobben min? Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Fordi du har funnet deg til rette og jobber med noe du brenner for Hvorfor varte uværet over Oslo så kort tid? (ville helst at det skulle vare i hele natt så lufta klarna opp mer..) Lenke til kommentar
VTW Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Skyene ville ikke være egoistiske og gi dere i Oslo mer vann enn oss andre. (Tenk på stakars Bergen. De må jo også få vannet sitt). Hvorfor liker jeg jobben min når jeg er pizzakokk på Peppes Pizza ^^ Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 fordi du elsker pizza, dermed kan du spise så mye du vil! alle ønsker flere års forbruk av pizza Hvorfor har jeg ennå ikke langt på nytt sengtrekk? stertet jo i morgest Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Fordi det er din underbevissthet sin måte å påpeke at du ikke vil sove Hvorfor legger jeg meg nå? (god natt! ) Lenke til kommentar
VTW Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Fordi du er trøtt vil jeg tippe :/ Hvorfor la ikke jeg meg?... Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Fordi det er så varmt og kjipt å sove. Hvorfor passer strømper best på føttene? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) fordi de er laget for føttene hvorfor er det så mange deilige damer på norway-cup? Endret 30. juli 2008 av martin808 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå