Naiits Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 fordi 35 ikkje finnes. Koffor skal eg snart hjem Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Fordi det er mandag imorra.. (damn) Hvorfor håper jeg at det blir en like bra helg neste helg som denne? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 fordi du hadde en bra helg denne helgen Koffor gidd eg å gå på skolen i morgen? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 For ellers dreper mora di deg.... hvorfor er jeg forkjøla? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Fordi du ble smittet av noen. Hvorfor ser jeg fremdeles ikke avataren min som Tweety her, selv om jeg endret den for to dager siden (tror jeg), og ser den på min egen pc? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Fordi livet er tøft. Hvorfor må jeg ha samfunnsfag og høre på wannabe-politikere diskutere politikk hver eneste mandag? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Fordi du sa at livet er tøft. Hvorfor ? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Fordi du er usikker på din eigen legning Hvorfor er databaser så lett? (Foreløbig) Lenke til kommentar
Mariia* Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 fordi du kan det du skal kunne. hvorfor fikk gutta overtalt meg til å kjøpe wow? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Fordi du er lettpåvirkelig. Hvorfor har jeg 8-timersdag akkurat på mandag. Lenke til kommentar
Mariia* Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 fordi det er noe alle har!? hvorfor kan ikke jeg jobbe i dag?! hvorfor må jeg må kurs? Lenke til kommentar
zpug Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 du kan ikke jobbe idag siden du har kurs, vet ikke hvorfor du skal på kurs hvorfor er det stjerner bak noen tråder? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 For de er mer verdt en andre... Hvorfor har du spurt om det flere ganger? Lenke til kommentar
Mariia* Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 for han har dårlig hukomelse. hvorfor har jeg vondt i øret? Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Fordi du prøvde å morde hjernen din med en q-tips, Homer Simpson-style. Hvorfor er postmodernisme så sinnsykt kjedelig? Lenke til kommentar
Mariia* Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 fordi det høres kjedelig ut?!.... hvorfor er det så J*VLIG kaldt i dag? i går var det varmegrader..... Lenke til kommentar
Kjeee Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Fordi Gud er i det kalde hjørnet i dag. Hvorfor kjeder jeg meg? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Fordi du prøvde å morde hjernen din med en q-tips, Homer Simpson-style. HAHA! Nå måtte jeg le litt mborrie, du burde se Friends, der får du svaret ditt Hvorfor er postmodernisme så sinnsykt kjedelig? Fordi det er noe vi absolutt ikke trenger. Hvorfor spiste jeg ikke opp kveldsmaten min i går? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Fordi du var mett... Hvorfor fikk jeg en giga zip på nesa i dag? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Fordi det passet dårlig. Hvorfor snør det og regner om hverandre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå