scumbag Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Fordi du ikke ble født i går. Hvorfor er et snø-hvitt naturlandskap så avslappende å se på? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Fordi du tenker på julen og julen er koseslig Hvorfor er jeg sulten allerede!? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 mest pga at du sikkert har spist no junk food som man er mett av i rundt 30 minutter før du blir sulten igjen hvorfor er vi her? Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Fordi vi ikke gidder å gjøre noe viktigere. Hvem ble nylig kalt for "mannen uten egenskaper"? Endret 5. desember 2008 av scumbag Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Det var ikke et hvorfor-spm ^^ (mannen uten egenskaper er en figur i three word story) Hvorfor glemmer så mange at det er "Hvorfor og fordi"-leken, og ikke "Hvilket som helst spørrepronomen-leken"? Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Fordi det er så lett å glemme seg på "Lekeplassen". (Beklager!) Hvorfor er det så mye reklame på videoene Dagbladet har på sidene sine? Off-Topic: Det var Jens Stoltenberg som ble kalt "mannen uten egesnkaper". Lenke: http://www.dagbladet.no/art/ap/valg/3418531/ Endret 5. desember 2008 av scumbag Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Fordi de skal tjene penger Hvorfor gruer jeg meg litt til juleballet Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Fordi du ikke er en danseløve? Hvorfor skal batteriet på telefonen hele tiden måtte lades når jeg ikke har brukt den? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Fordi det suger... Hvorfor sitter jeg på Diskusjon.no? Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Fordi du ikke har noe annet å finne på. Hvorfor spiser jeg halspastiller? Lenke til kommentar
tao3003 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Fordi du er sår i halsen vel.... blah Hvorfor er rihanna bra? Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Fordi du har en dårlig musikksmak. Hvorfor sitter jeg opp 00:28 og skriver på diskusjon.no? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Fordi du er rar... Hvorfor skal jeg legge meg nå? Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Fordi det er sent om kvelden Hvorfor ble jeg kåret til Årets g33k igår? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Fordi du er geek... Hvorfor må jeg på do? Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Fordi du ikke har gått på do på en stund Hvorfor er jordkloden rund? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Fordi den ikke er firkantet. Hvorfor får jeg opp feilmelding om at jeg ikke kan høre på nettradio, når det går uansett? Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 fordi radioen har gått ad undas, og vill snart eksplodere. Hvorfor kjeder jeg meg? Lenke til kommentar
zpug Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 fordi du ikke har noe å gjøre Hvorfor er det stjerner bak noen tråder?! (lurer veldig!) Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Fordi det er det, aner ikke hvorfor Hvorfor er jeg hjemme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå