Kea Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Fordi du er ivrig, og vil svare så fort som mulig. Hvorfor hadde jeg 90% på hurtighet på en skrivetest på PC? Edit: Ja, hva tror du? Endret 4. desember 2008 av The_Unforgiven Lenke til kommentar
VTW Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Fordi du har laget skrivetesten selv, og den består av å kunne trykke ctrl+alt+delete med en hånd. Hvorfor klarer ikke jeg å trykke ctrl+alt+delete med en hånd? EDIT: Ey, jeg klarte det. "Alt Gr" funket visst, så bare å bruke høyrehånden Endret 4. desember 2008 av VTW Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Fordi du akkurat fant ut at du klarte det Hvorfor vil jeg ha piercing? FYI, jeg lagde ikke testen selv, tenk det var et sånt program på et kurs jeg var på Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Fordi piercinger er rååkult. Hvorfor sa jeg ja til å kjøre mamma etterpå? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Fordi du er snill.. Hvorfor er mop kurs hos Kritraf fult i hele 2009? Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Fordi mange har meldt seg på. Hvorfor har katter hale? Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Fordi de skal balansere bedre. Hvorfor er Pc bedre enn Mac? Lenke til kommentar
o0 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 fordi det ikke er apple hvorfor kan ikke pingviner fly? Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Fordi de har glemt det ut Hvorfor svømmer pingviner så sykt bra? Endret 4. desember 2008 av sCuper Lenke til kommentar
gerbaldinho77 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hvor fort hadde ikke du svømt hadde du vært i et iskaldt vann Hvorfor får jeg ikke til å legge in sanger på ipoden min :S ??? Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Fordi de har mye trening. Hvorfor er svart og hvit en så fin fargekombinasjon? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Fordi det er to nøytrale farger. Hvorfor er jeg så trøtt? Endret 5. desember 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Fordi du stod opp for tidlig Hvorfor måtte Leni og Linn stikke nå? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Fordi de gadd ikke å være med deg mer Hvorfor sender ingen melding til meg? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Fordi det er enten for tidlig eller for sent på morgenen. Hvorfor er jeg sulten? Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Fordi du ikke har mat i kjøleskapet. Hvorfor har ikke The_Unforgiven noe mat i kjøleskapet sitt? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Fordi The_Unforgiven har mat i kjøleskapet sitt, promeblemet er bare at The_Unforgiven ikke vet hva The_Unforgiven har lyst på Hvorfor refererer jeg til meg selv i 3. person? Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Fordi forandring fryder. Hvorfor vet ikke The_Unforgiven hva han har lyst på? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Fordi The_Unforgiven hadde lyst på så masse rart at han ikke klarte å bestemme seg, men så bestemte han seg for skive med ost salat og skinke ^.^ Hvorfor forandret forumet seg fra diskusjon.no til gamer.no? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Fordi du har satt temaet til Gamer istede for HW. Hvorfor vet jeg alt mulig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå