NothinDoin™ Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Fordi du må finne på en selv... Hvorfor hater jeg matte over alt på jord? Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Fordi unødvendige tallkombinasjoner gir en harme i oss alle. Hvofor har jeg det dårlig i dag? (Skjønner det nemlig ikke selv. Alt er bare rævva, nemlig) Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Fordi du har ikke no å se fram til... Men husk at jula kommer snart! :D Hvorfor har jeg det så bra om dagen? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Fordi snøen er kommet over store deler av landet. Hvorfor suger jeg i Football Manager? Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Fordi en fotball er rund, noe du ikke er. Dermed krasjer det. Hvorfor har jeg ikke lyst på kakao, enda husets frue (mamma) står oppe på kjøkkenet og smeller med grytelokket? Endret 1. desember 2008 av Shipwreck Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Fordi du ikke føler for kakao akkurat nå. Hvorfor har øyenstyrken min gått fra -1.75 - -2.0 på under to år? Endret 2. desember 2008 av The_Unforgiven Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Fordi du ser for mye TV. Hvorfor er hodet mitt eggeformet? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Fordi alles er det.... Hvorfor må jeg på do? Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Fordi du ikke har gått før idag Hvorfor sover jeg ikke? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 fordi du bruker tiden din på diskusjon.no hvorfor måtte jeg laste ned neste episode av CSI: Miami etter at jeg hadde sett dagens episode på TvNorge? Lenke til kommentar
Mariia* Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 fordi du bare MÅ vite hva som skjer i neste episode. hvorfor kan ikke phil på Cornelia Marie bli frisk? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Fordi han er syk og skal dø... Hvorfor suger jeg i spansk? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Fordi du ikke er FrP'er, og har derfor ikke så veldig bruk for spansk. Hvorfor snekret snekkeren snekkerier? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Fordi han ville.. Hvorfor jenwqokdsalwkndjueøqfnqiqhwøæhndgbnjkfbdgke.wbhfuoø? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Fordi sploktiruhgfirgutweqavcxkdleoæ.mvcmri Hvorfor er jeg trøtt selv om jeg sov lenge i dag? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Fordi klokka er kvart på 11. og du kan umulig ha sovet lenge nå. Hvorfor blir det ALDRI friminutt? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Fordi tida velger å gå veldig sakte rett før pause. (og jo, sov til ni... det er lenge ) Hvorfor leste jeg ut den nye boka mi altfor fort? Endret 4. desember 2008 av The_Unforgiven Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Fordi det var en ytterst spennende bok. Hvorfor klarer jeg bare ikke å lese ferdig boka jeg begynnte på for ett år siden selvom den er fantastisk? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Fordi den er langtrukken. Hvorfor må jeg redigere nesten alle innleggene mine? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Fordi du er som meg. Skriver feil hele tiden Hvorfor skriver jeg feil hele tiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå