VTW Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Spørrelek der man kan spørre om hva som helst og svare hva som helst. Eneste regel er at alle spørsmål skal begynne med "hvorfor" og svarene skal begynne med "fordi". Den som svarer skal også komme med et nytt spørsmål. Svarene trenger ikke være basert på fakta, og kan gjerne være det som falle deg først inn, et rykte eller noe du tror (o.l.). Man kan også bruke bilder, så lenge det passer med teksten, og teksten begynner med "fordi". EDIT: Ny regel: - Om to stykker har svart på samme spørsmål teller det som ble postet først (selvsagt)! Jeg begynner: "Hvorfor er jorden rund?" Endret 7. juli 2008 av VTW 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Fordi da kan man bruke det som fotball. Hvorfor er himmelen blå? Lenke til kommentar
haalo Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 På grunn av Rayleigh-lysspredning. Hvorfor poster jeg her? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Fordi du har fritidsproblemer på jobben. Hvorfor er Netcom's iPhone-abonnementer så dyre? Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Fordi de vil melke norske folks lommebøker. Hvorfor vant Spania fotball-EM? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Fordi de er dårlige tapere. Hvorfor blåser det? Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 På grunn av ujevn oppvarming av jordens overflate. Hvorfor kan ikke jeg skyte Nilsen, når Arne Bang Hansen? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Fordi det er en dårlig vits! Hvorfor likte jeg ikke Nokia N82? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Fordi tastene ga deg en opplevelse som var tilnærmet lik følelsen av en knappenålsspiss Hvorfor gidder du å svare på dette spørsmålet? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Gidder eg? kvifor svir auga mine? Endret 2. juli 2008 av xersess Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Fordi du har allergi. Hvorfor lager blizzard Diablo 3? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Fordi Diablo 2 ikke var godt nok. Hvorfor suger alt maks? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Fordi du ikkje gjer noko ut av det. Kvifor gidd eg? Endret 2. juli 2008 av xersess Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Fordi du ikke orker. Hvorfor kaller USA seg Amerika? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Fordi det er gøy. Hvorfor synes xersess at jeg ikke gjør noe ut av det? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Fordi man høster som man sår. Hvorfor kan ikke energi/masse oppstå av ingenting/seg selv? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Fordi Gud og vennene hans ikke ville det slik! Hvorfor er vann flytende? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Fordi vatn er namnet som er brukt for den flytende formen til H20. Kvifor støvsuger eg rommet mitt no? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Fordi du savnet den søte hummingen fra den lille koselige støvsugeren. Hvorfor svarer du det du svarer på dette spørsmålet? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Fordi jeg er trådstarter og må holde tråden i live! Hvorfor spør du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå