Jo Are Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hei Har lyst på iPhone, men man må jo tegne et abbonement for det. Kan jeg på 17 år tegne et abbonement hos netcom? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Tror du må ha underskrift/godkjenning fra foreldrene... Men ja, det skal gå ann såfremt du er over 16 år. Sånn var det når jeg var i den alderen ihvertfall. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Eller gjøre som de fleste andre velger å gjøre, tegne i en av foreldrene dine sitt navn. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Eller gjøre som de fleste andre velger å gjøre, tegne i en av foreldrene dine sitt navn. Det er bare det at mamma mener jeg må orden slikt selv og bla bla bla, men har sendt en mail til netcom nå. Får jeg negativt svar får jeg go snakke litt med mor Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 folk under 18 kan ikke få gjeld så du kan ikke tegne abbonoment uten at foreldrene dine stiller seg ansvarlig for at du betaler. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 folk under 18 kan ikke få gjeld så du kan ikke tegne abbonoment uten at foreldrene dine stiller seg ansvarlig for at du betaler. Fan Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 kontantkort går fordi det er forhåndsbetalt men tviler på om det kan parres med iphone Lenke til kommentar
Snabela Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Når du ikke er myndig så har du ikke lov til å skrive under på avtaler, dette har ikke noe med NetCom å gjøre...slik er Norges Lover og slik er det da hos alle mobiloperatører Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Når du ikke er myndig så har du ikke lov til å skrive under på avtaler, dette har ikke noe med NetCom å gjøre...slik er Norges Lover og slik er det da hos alle mobiloperatører Skjønner Får vel snakke litt med mor da, se om hun kan starte et abonnement for meg, jeg skal jo betale det da. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Det skal vere mogeleg at ein person står som eigar (juridisk ansvarleg), og ein annan som brukar. Slik eg har forstått det er det eigar som får faktura, medan det er brukaren som står i telefonkatalogen. Så de kan i alle fall ordne det slik at du vert brukar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå