mcgroven Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 James Bond-skuespiller Daniel Craig tar seg godt ut også i spillform. Les mer Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Morsomt at de utvilkler enda spill til PS2. Sony må vel det... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Kundebasen er der fortsatt, ikke alle som hopper på det dyreste og det "beste" med engang. Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Spillet utvikles til PC, Wii, Playstation 2, DS, Xbox 360 og Playstation 3 Noe som garanterer nok et subpar spill. *sukk* Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Flott at det kommer til pc, men jeg har mine tvil om at det blir noe nytt GoldenEye 007 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg moret meg med Nightfire og Everything or Nothing for noen dager siden. Skal bli gøy med et nytt Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Så faktisk ikke så værst ut. Skal absolutt prøves. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 E sugen på et nytt bond fps spill så håper dette blir bra Lenke til kommentar
RyanLennox Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ser lovende ut. Det forundrer meg at ikke kombinasjonen av FPS og TPS er mer vanlig, slik som i bilspill der du kan velge mange perspektiver. Teknisk er det jo bare et spørsmål om hvor man plasserer "kameraet" og det fungerte til en viss grad i Thief, og noe dårligere i Hitman-spillene (ble til at jeg nesten aldri brukte FPS-muligheten). Mange FPS'er har jo til og med en "cheat" der du kan velge FPS, slik at man skulle ikke tro at det er vanskelig å gjennomføre teknisk. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Tror beste måten er måten R6: Vegas spillene har gjort det. Førsteperson til vanlig men tredjeperson når du tar cover. Det er det mest geniale jeg har sett. Da føler man at man faktisk styrer en person og ikke bare en pistol. Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jippi! Som en stor James Bond fan er dette en glad nyhet Lenke til kommentar
Minus Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg synes faktisk at GoldenEye 007 er det eneste bra James Bond-spillet. Kanskje dette gir tilbake litt av stemningen.. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Har ikke store forventninger til dette spillet. Mange er kanskje glad for at EA har gitt lisensen til activision, men for eksempel everything or nothing og 007 nightfire var faktisk kjempegode spill etter min mening. Ikke så bra som goldeneye da. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Har egentlig alltid likt de forrige James Bond spillene(men så var jeg da en STOR james bond fan også før..), så det kan bli bra dette og, men aldri så bra som goldeneye var nei.. Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Likte Everything or Nothing jeg men det at Avtivison tar over kan jo bare være bra Lenke til kommentar
viga Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 syns james bond tapte seg etter roger moore slutta å værr james bond selv hehe og goldeneye var beste.. og eneste bra james bond spille kanskje dette er noe? håper det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg