Kharan Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Crytek har surmult over hvor dårlig Crysis solgte en god stund nå, og nå tror de altså at det samme spillet, men med en annen hovedperson vil selge bedre? Ja, det er jo...logisk(?) Kan ikke folk være så snille og bare gi f**n i hele sirkuset rundt Crytek, så kanskje vi slipper flere middelmådige, elendig optimaliserte, men pene alien shooters fra dem i fremtiden. Litt bitter? En 'episode' av Crysis med annet innhold ønsker jeg velkommen, og da skal de ha hatt et år på å optimalisere motoren. Det lover straks bedre for den allmenne PC-bruker som ikke sitter på en toppmaskin. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Dette blir garantert et kjøp fra meg. Første Crysis er et av de beste singleplayer FPS jeg har spilt sammen med Half-Life serien. Og til de som alltid skal kritisere, smak og behag, folk har ulike meninger, respekter det. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Mistet troen på Crytek ved lansering av Crysis. Hadde betatestet for dem flere måneder før og da fikset ikke på noe av de mest alvorligste feilene til lansering. Har forresten testet Crysis med 2x Geforce 280 i SLI og gjett hva ? Fortsatt rundt 30-40 fps. Dette spillet er ikke krevende, det er dårlig kodet. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Mistet troen på Crytek ved lansering av Crysis. Hadde betatestet for dem flere måneder før og da fikset ikke på noe av de mest alvorligste feilene til lansering. Har forresten testet Crysis med 2x Geforce 280 i SLI og gjett hva ? Fortsatt rundt 30-40 fps. Dette spillet er ikke krevende, det er dårlig kodet. ELENDIG er vel det rette ordet. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Det som var positivt med traileren var at det var ekstremt lite fokus på den romvesen-dritten som fullstendig smadret Crysis. Betyr dette at crytek har lært av sine feil, hørt på fansen og tonet ned på dette fjaset? Eller er det bare en "klassisk trailer" hvor det beste vises og det verste skjules? Endret 3. juli 2008 av Vice Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Sikkert bra for dem som virkelig elsket Crysis, men for meg så det bare ut som melking av et produkt jeg allerede har spilt. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Kjøper nok dette første dag. Liker at det er mer åpent mot slutten enn det Crysis var. Sekvensen over isen så veldig stilig ut. Ser fram til forbedret AI også. Av og til den oppfører seg litt rart i Crysis. Men er meget god på sitt beste. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Enig, dette blir kjøp/forhåndsbestilling for min del. Støtter utviklerne. Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Er såklart bare å respektere de som har andre meninger.. Men dette er stay-away fra min side. Samme greiene igjen, nei. Skal ikke skaffes det her. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Var ikke det akkurat det samme spillet? Jeg så jo ikke et nytt våpen engang! O_O Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Da tror jeg ikke du fulgte med - det var ihvertfall 2 nye kjøretøy som ble vist i den korte videoen her... Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 hvis det kommer en demo, skal det prøves hvis demo'en viser at spillet er bedre optimalisert, da blir det kjøp. Hvis ikke så laster jeg ned. orker ikke betale for noe jeg allerede har. Lenke til kommentar
Samtron87 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Blir løpe å køpe for meg. Ser på dette spillet som sånn det orginale spillet egentlig skulle være. De kommer sikkert til å rette opp ting som ikke fungerte så bra i 1'ern. Og man kan jo ikke klandre Crysis for å gjøre det litt enkelt for seg selv og tjene i litt ekstra penger på Crysis Warhead. Er jo trossalt et relativt fersk uvikler.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg