mcgroven Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Mer skyteaction. Se videoen Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Dette lukter det 'løp og kjøp' av. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Er dette enda et singleplayer til Crysis? Eller er det multiplayer Online? Så hvertfall veldig bra ut! (synes jeg da ). EDIT: Jeg mente Singleplayer, ikke oppdragsspill . EDIT2: Glem det, fant svaret på det i en artikkel her. Endret 2. juli 2008 av Tord13 Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Gleder meg! Skulle visst ikke være så høy specs på dette Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 hmmm, trur detta blir akkurat sama spelet som crysis bare med annan hovedperson... Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Håper de optimaliserer koden litt bedre enn slippversjonen av Crysis hadde. Men det ser bra ut sålangt. Er et sikkert kjøp fra meg uansett. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 De har vist optimalisert koden for motoren veldig mye, og skal være en god del bedre enn det første Crysis. Er nok et sikkert kjøpt fra meg også, da jeg storkoste meg med Crysis. Ser fram til dette, aliens eller ei. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Så jo akkurat ut som crysis, forventet ihvertfall noe nytt. Nye våpen hadde vært kjekt, syns de var litt boring i crysis men våpen mod systemet hjalp litt på det. Og kanskje noen nye "textures" og objects Lenke til kommentar
galskab Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Er dette øya som ble sprengt av atom bomben? Lenke til kommentar
pxK Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Øya ble jo ikke sprengt Romvesene lagde bare en slags "is" opplegg rundt den. Vis jeg ikke husker helt feil så var det sånn. Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 hmmm, trur detta blir akkurat sama spelet som crysis bare med annan hovedperson... Så jo akkurat ut som crysis, forventet ihvertfall noe nytt. Nye våpen hadde vært kjekt, syns de var litt boring i crysis men våpen mod systemet hjalp litt på det. Og kanskje noen nye "textures" og objects Men så er det ikke en full-blods oppfølger heller da, men en utvidelsespakke, som tydeligvis kan spilles uten det forrige spillet.. Lenke til kommentar
easthill- Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Man styrer Phsycho i en parallel historie til det første Crysis. Så øya har ikke nådd å bli sprengt enda. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ser ut som mer kjedelig crysis Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Herregud dette var tragisk. Er jo bare et nytt lasnerting på samme spill. Men jeg håper at denne gang de fikser alle online feil og legger til sterkt savnet funksjoner. Dersom de får dette til, kan jeg godt kjøpe spillet på ny. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 En ting jeg har undret meg over, når 3 gtx280 er det som skal til for og kjøre crysis på very high for så vidt og få det spillbart i krevende siuasjoner, hvordan i flate får utviklerene det til, hva slags hardware er det de bruker da ? Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Var det bare meg som syntes dette så prikk likt ut som crysis? Bortsett fra at man kan kjøre sånn slags Vortex eller noe i Warhead. Tenker jeg skal kjøpe dette, men det er kun siden jeg likte så godt å leke meg rundt med de heftige "suit specs'ene" (veit ikke helt åssen jeg skal si det ) Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ser ut som mer kjedelig crysis Indeed. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Er det bare meg eller er graffik turna ned noen hakk, for å holde det de sier '' Du kan kunne spille på en pc for 400$/£? med høy graffikk?'' Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Grafikken er forbedret. Lenke til kommentar
Agg Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Crytek har surmult over hvor dårlig Crysis solgte en god stund nå, og nå tror de altså at det samme spillet, men med en annen hovedperson vil selge bedre? Ja, det er jo...logisk(?) Kan ikke folk være så snille og bare gi f**n i hele sirkuset rundt Crytek, så kanskje vi slipper flere middelmådige, elendig optimaliserte, men pene alien shooters fra dem i fremtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg