Gå til innhold

Trailer: Crysis Warhead

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er dette enda et singleplayer til Crysis? Eller er det multiplayer Online? Så hvertfall veldig bra ut! (synes jeg da :p ).

EDIT: Jeg mente Singleplayer, ikke oppdragsspill :p .

EDIT2: Glem det, fant svaret på det i en artikkel her.

Endret av Tord13
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

De har vist optimalisert koden for motoren veldig mye, og skal være en god del bedre enn det første Crysis. Er nok et sikkert kjøpt fra meg også, da jeg storkoste meg med Crysis. Ser fram til dette, aliens eller ei.

Lenke til kommentar

Så jo akkurat ut som crysis, forventet ihvertfall noe nytt.

Nye våpen hadde vært kjekt, syns de var litt boring i crysis men våpen mod systemet hjalp litt på det.

Og kanskje noen nye "textures" og objects :)

Lenke til kommentar
hmmm, trur detta blir akkurat sama spelet som crysis bare med annan hovedperson...

Så jo akkurat ut som crysis, forventet ihvertfall noe nytt.

Nye våpen hadde vært kjekt, syns de var litt boring i crysis men våpen mod systemet hjalp litt på det.

Og kanskje noen nye "textures" og objects :)

Men så er det ikke en full-blods oppfølger heller da, men en utvidelsespakke, som tydeligvis kan spilles uten det forrige spillet..

Lenke til kommentar

Var det bare meg som syntes dette så prikk likt ut som crysis? Bortsett fra at man kan kjøre sånn slags Vortex eller noe i Warhead. Tenker jeg skal kjøpe dette, men det er kun siden jeg likte så godt å leke meg rundt med de heftige "suit specs'ene" (veit ikke helt åssen jeg skal si det :blush: ) :thumbup:

Lenke til kommentar

Crytek har surmult over hvor dårlig Crysis solgte en god stund nå, og nå tror de altså at det samme spillet, men med en annen hovedperson vil selge bedre? Ja, det er jo...logisk(?)

Kan ikke folk være så snille og bare gi f**n i hele sirkuset rundt Crytek, så kanskje vi slipper flere middelmådige, elendig optimaliserte, men pene alien shooters fra dem i fremtiden.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...