The Ghost Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Når jeg prøver å starte vista på kun en kjerne så får jeg bluescreen under loadinga av Vista (under boot) som sier at noe er feil med royal.sys Måten jeg aktiverer kun en kjerne er i msconfig, hvorfor fungerer ikke dette i Vista ? Er nemlig flere eldre spill som ikke klarer å spilles med flere kjerner aktivert .... Har en QX9650. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Har ATI skjermkort og Intel chipset Rart at det skjer når jeg booter på 1 kjerne i forhold til 4 Lenke til kommentar
IP Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Du kan gjennom Task Manager dedikere bare en kjerne til et program. Kanskje du skal droppe konfigurasjonen i msconfig og heller konfigurere affinity-settings i Task Manager? Høyreklikk en prosess i Task Manager, velg Set Affinity, og velg bare en kjerne. Verdt et forsøk? IP Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Var det første jeg prøvde, men når jeg gikk inn i spillet igjen så hang det seg og jeg måtte avslutte spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå