Gå til innhold

CeBIT: Mer fra ASUS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glem p4'ern. Leste du ikke resten ? "Hovedkortet som systemet baserer seg på er ASUS sitt kommende P4C800 som er basert på Intel "Canterwood"-brikkesettet (i875P)" jippi ! Jeg venter på *wood før jeg oppgraderer, og nå har jeg bilde av ett slikt kort, da er det ikke lenge igjen 8)

Lenke til kommentar

Finnes det hovedkort som kan ta 3 stk prosessorer? Ti lken "normal" pris for folk flest eller er det bare Dual som finnes sålangt?

Skal snart bygge meg ny "super" comp på over 5 ghz og det råeste som er av alt :D fint med litt tips & taps :roll:

Lenke til kommentar

Hva var det slags kjøling dem hadde brukt på den prosessoren?

Jeg har selv Vapochill, men den går bare ned til -30 grader.

Så det der måtte vært noe annet tøft.

Hadde vannavkjøling, men det ble for pinglete!

Lenke til kommentar
Finnes det hovedkort som kan ta 3 stk prosessorer? Ti lken "normal" pris for folk flest eller er det bare Dual som finnes sålangt?

Skal snart bygge meg ny "super" comp på over 5 ghz og det råeste som er av alt  :D fint med litt tips & taps :roll:

Tre stykk har jeg ikke sett, men både 4 og 8 finnes. Dog dette er ikke systemer som er for "folk flest" og har en særdeles stiv pris.

En super maskin til spilling består sannsynligvis av én CPU (kan dog bli spennende å se hva som skjer med Opteron). To prosessorer og mer er ikke først og fremst beregnet for "gutterommet"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...