Howard Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 CeBIT: Mer fra ASUS (CeBIT/Hardware.no): Vi rakk ikke i går å gi dere all relevant informasjon som vi fikk ut av vårt besøk hos ASUS. Siden ASUS er et populært merke i Norge er det sikkert flere som vil være interessert i hva som skjer hos selskapet. Her er mer ASUS-stoff! Les artikkelen her. Lenke til kommentar
ih8myself Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Glem p4'ern. Leste du ikke resten ? "Hovedkortet som systemet baserer seg på er ASUS sitt kommende P4C800 som er basert på Intel "Canterwood"-brikkesettet (i875P)" jippi ! Jeg venter på *wood før jeg oppgraderer, og nå har jeg bilde av ett slikt kort, da er det ikke lenge igjen 8) Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Vet, p4 3.2 / 3.02 med ht og det hk og vannkjølinga mi så genialt "leika" seg da Lenke til kommentar
Sn0pY Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Finnes det hovedkort som kan ta 3 stk prosessorer? Ti lken "normal" pris for folk flest eller er det bare Dual som finnes sålangt? Skal snart bygge meg ny "super" comp på over 5 ghz og det råeste som er av alt fint med litt tips & taps Lenke til kommentar
E.E. Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Hva var det slags kjøling dem hadde brukt på den prosessoren? Jeg har selv Vapochill, men den går bare ned til -30 grader. Så det der måtte vært noe annet tøft. Hadde vannavkjøling, men det ble for pinglete! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Finnes det hovedkort som kan ta 3 stk prosessorer? Ti lken "normal" pris for folk flest eller er det bare Dual som finnes sålangt? Skal snart bygge meg ny "super" comp på over 5 ghz og det råeste som er av alt fint med litt tips & taps Tre stykk har jeg ikke sett, men både 4 og 8 finnes. Dog dette er ikke systemer som er for "folk flest" og har en særdeles stiv pris. En super maskin til spilling består sannsynligvis av én CPU (kan dog bli spennende å se hva som skjer med Opteron). To prosessorer og mer er ikke først og fremst beregnet for "gutterommet" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå