VisualStudio Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hei, av ren nysgjerrighet stiller jeg spørsmålet, men ikke slakt meg om det er helt på trynet Har en del musikk liggende i "lyd"-mappa mi. Og lurte på om det er mulig å gjøre denne musikken tilgjengelig gjennom WAP, altså til mobilen? Så jeg kan koble meg til på en eller annen måte med ett passord eller noe, også få tilgang til all musikken min på harddisken, og kunne laste ned sang etter ønske? Lar dette seg gjøre, eller finnes det noen liknende løsninger? Dette har jeg selvsagt fått for meg fordi dama mi har den 3mnd gratis fra netcom eller hva det er. Egentlig ganske kult konsept. Anyways, takk for hjelp Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Jeg bruker Foldershare til dette. Sett opp deling av en mappe og logg inn via et webgrensesnitt på mobilen for å laste ned. Vær klar over at datatrafikken fort koster en del kroner. http://www.foldershare.com Endret 2. juli 2008 av kjeklulf Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Åja, det tenkte jo ikke jeg på. Netcom er jo operatøren det er jo klart derfor de kan si at sangene lastet ned gratis uten at man betaler for trafikken. pokker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå