Henry9 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Ingen flere som kan kjøpe gta når alle har det ;D Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Hvis de skal ta betalt for det så vil det bryte med løftet til Sony, om at hele Online-pakka deres skal være gratis. Anyways ville ikke alle kjøpt det, kun hardcore gamere som vil ha ekstra cred. Mange fjortisser (nei, jeg er ikke en av dem.. håper jeg :S) kjøper/får/ønsker seg PS3 bare av den enkle grunn at de vil kunne kødde i GTA4, dessuten er PS3 mer status enn X360 Men skulle ønske det kom trophies til BC, COD4, GTA4 ^^. Har Uncharted jeg også, et av de 4 spillene jeg kjøpte sammen med PS3 etter konfen. Ikke kommet gjennom det enda (språkreise, GTA4 tar tid..). Men den siste uka har jeg vært i siget. BC ferdig, GTA4 ferdig, Adventure Moden på Smash Brawl. (Wii) ferdig, nesten ferdig med CoD4 også og DA blir det Uncharted Herlig med ferie.. Endret 22. juli 2008 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Der satt den endelig.. Late bomber complete etter "bare" 366 forsøk Synd det ikke blir noe platinum på psn spill Endret 23. juli 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå