Fenixen Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 sliter ræva av meg for den der du skal ha 15bomber, også den der en skal overleve i 7 minutter på endless, hjelpe meg så vanskelige Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) 15 bomber tok meg sånn ca. 389 forsøk Anbefaler alle å sjekke ut denne: http://www.ps3trophies.org/game/super-stardust-hd/guide/ Endret 20. juli 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 fikk ikke helt med meg hva han gjort der XD Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Boostet igjennom en grønn bonusastroide. Går med bare den, men er kanskje enklere hvis du får noen andre bunuser på linje i tillegg. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 tok den nå nettopp.. bare prøv en 3-4 ganger henry9 så får du den plutselig kommer litt an på hvordan du treffer bonusasteroiden når du booster.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Er dette den trofeen for å få 10 poeng på en boost? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Klarer bare 14 på en boost. Prøvd 3 ganger prøver litt mer Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 FAEN I HELVETTE Mangler Late Boomer, Shock and Awe og Brothers in Arms. Late Boomer er klin umulig :/ har fått 13 bomber på det meste, men det er overfylt av... ting... Shock and Awe tror jeg jeg har på 6 nukes eller noe. Er greit vanskelig den og :/ Den siste har jeg hørt er dritenkel, og det er Gold trophy :o Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) hehe.. har fått 14 bomber en del ganger nå.. men det holder desverre ikke. Er sikkert på over 100 forsøk i hvertfall. Nå har jeg kun denne igjen også, så ingen lette "trøstetrofeer" jeg kan ta innimellom Endret 21. juli 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 hehe.. har fått 14 bomber en del ganger nå.. men det holder desverre ikke. Er sikkert på over 100 forsøk i hvertfall. Nå har jeg kun denne igjen også, så ingen lette "trøstetrofeer" jeg kan ta innimellom Jeg klarte boomer på forsøk 425. Så det er bare å prøve flere gang. Den med 10nukes klarte jeg faktisk på forsøk 4-5, kanskje litt flaks. Enkelte rudner er verre enn andre. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Gratulerer Gleder meg til en ny gjennomgang av uncharted når patchen kommer Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg og! Nei, disse trophiene var geniale. Ikke bare fikk de meg til å blåse av støvet på SuperStarDust, men de fikk meg hekta på det igjen og! Før sola står opp skal jeg ha minst tre til! Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Syns det er kjedlig at det er så få trophies. Det skal ikke komme til Gta4? De hadde seriøst tjent masse på det hvis de hadde tatt betalt for det. Si 75kroner. 90% av de med gta til Playstation hadde kjøpt det. Kan regne ut sjøl.. Er spill som gta som burde ha trophies. Littlebigplanet, det vil ha trophies eller? Siden det kommer fra sony liksom.. På SSDD har er jeg bare på 18% .. klart 5/17. har ikke spilt det så mye enda. Det blir vel mer vanlig med trophies.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Er du stokk dum? Betalt for trophies? Så du mener at spillene skal koste 75kr mer viss dem får satt inn trohies støtte? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Det er jo ikke no vits at de gjør det hvis de ikke tar betalt for det.. Da bare taper de penger da Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Ta penger for det?! Why? De taper jo ikke penger på å legge inn en funksjon som gjør at fler spiller spillet? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 hadde ALDRI fader betalt for bare trophies i seg selv, får da være grenser til e-peen jakt MEN må innrømme at dersom et spill har trophies så er det jo litt større sjans for at jeg kjøper akkurat det spillet. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Det er jo ikke no vits at de gjør det hvis de ikke tar betalt for det.. Da bare taper de penger da Denne var dagens for meg. Som tidligere nevnt bidrar Trophies til salget av spill. Man kan jo bare tenke seg hvor mange flere salg Super Stardust HD har hatt siden det er et av de få spillene med Trophy støtte. Hele poenget er jo å få folk til å spille mer og få digital belønning for å spille! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå