Selvin Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) JA FY FAEN! YES! FIKK LATE BOOMER! ENDELIG! EDIT: Tok meg 389 forsøk. Nå skal jeg lage meg en god middag med pølse og potetstappe! Endret 8. juli 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Syvende gangen jeg fikk x9 multiplier nå uten å klare 10eren. Forbainna!! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Syvende gangen jeg fikk x9 multiplier nå uten å klare 10eren. Forbainna!! Skjønner deg! jeg måtte opp på 50 mill. poeng for å få det trophyet... Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! Nå har jeg klart ALLE Throphies på SSHD, foruten den coop split-screen greia som jeg ikke har patch til. Klarte "late boomer" på forsøk 425!! Snart må de legge ut patchen for split-screen igjen slik at jeg får den også. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Jeg mangler Skrekk og Gru og den Coop-greia. Skrekk og Gru aka Shock and Awe er vanskelig Endret 8. juli 2008 av Selvin Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg mangler Skrekk og Gru og den Coop-greia. Skrekk og Gru aka Shock and Awe er vanskelig Den klarte jeg faktisk på ca 5. forsøk. Kan hende jeg hadde flaks da. Fikk 11nukes før jeg døde. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hva går SSHD ut på og hvor mye koster det? Hmm.. blir litt som asteroid, bare at det ser bra ut, og at det finnes våpenoppgraderinger.. Koster 50kr for selve spillet+25 for en eventuell add-on.. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Syvende gangen jeg fikk x9 multiplier nå uten å klare 10eren. Forbainna!! Skjønner deg! jeg måtte opp på 50 mill. poeng for å få det trophyet... Ha!! Tok den omsider i natt Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg klarer ikke å vente på Uncharted-trofeene lenger. > Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Noen som har et tips på hvordan å kunne booste gjennom 15 tokens? Pleier å ta den nedtellingsgreia som gir bonus og booster gjennom denne. Noen som har andre tips? Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Noen som har et tips på hvordan å kunne booste gjennom 15 tokens? Pleier å ta den nedtellingsgreia som gir bonus og booster gjennom denne. Noen som har andre tips? Prøv å få et par andre bonuser forran den før du booster igjennom. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg og men får aldri 15 tokens. Herre. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Noen som vet hvordan man får split screen co-op? EDIT: Man må kjøpe en ny expansion som heter Teams Expansion... ok. Som ikke er tilgjengelig... roger Endret 13. juli 2008 av Ravn Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Er det ikke på tide at vi får litt mer trophy support til andre spill? Har gått uker.. -.- Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Eh, sorry for dobbelt post men hvor kan jeg se hva jeg må gjøre får å få den og den trophy'n i Warhawk (har bare det som støtter det). Skal det ikke stå hva jeg må gjøre for å få bronsje så sølv, osv? Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Finnes ikke spesifikk info enda Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg klarer ikke å vente på Uncharted-trofeene lenger. > Er det bekreftet at det skal komme Uncharted-trofeer? Håper på det jeg også Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg klarer ikke å vente på Uncharted-trofeene lenger. > Er det bekreftet at det skal komme Uncharted-trofeer? Håper på det jeg også Er bekreftet av Eric Lempel ja Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 ...hvor kan jeg se hva jeg må gjøre får å få den og den trophy'n i Warhawk (har bare det som støtter det). Trodde det bare var Super Stardust HD som støttet trophies ennå jeg? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 ...hvor kan jeg se hva jeg må gjøre får å få den og den trophy'n i Warhawk (har bare det som støtter det). Trodde det bare var Super Stardust HD som støttet trophies ennå jeg? Jau, e bare SSHD som støtter det. E bare bekreftet at Warhawk ska få i update 1.5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå