Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg har en kamerat som går å tenker på å kvitte seg med sin Xbox 360 Premium som han kjøpte på launch-day (2. des 2005) for å kjøpe seg en med nytt chipset og mer stillegående. Siden han skal kjøpe ny 360, vil han selge konsollen med kun det som følger med i pakken til vanlig - konsoll, headset, trådløs kontroll og kabler. Noen her som har formening om hvor mye denne nå er verdt - eller rettere sagt, hva man kan få for den ved salg? Jeg foreslo et sted mellom 7-900, hva mener folk om det? Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Tror jeg ville lagt den ut på QXL med minstepris på 600, og se hvordan det går. Tror ikke han kan forvente å få all verden for den. Men 7-900 tror jeg kanskje kan gå... Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hvis dete er bare konsollen pluss det som man fikk med da (ingen spill) kan han ikke forvente seg mye. Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg har en kamerat som går å tenker på å kvitte seg med sin Xbox 360 Premium som han kjøpte på launch-day (2. des 2005) for å kjøpe seg en med nytt chipset og mer stillegående. Siden han skal kjøpe ny 360, vil han selge konsollen med kun det som følger med i pakken til vanlig - konsoll, headset, trådløs kontroll og kabler. Noen her som har formening om hvor mye denne nå er verdt - eller rettere sagt, hva man kan få for den ved salg? Jeg foreslo et sted mellom 7-900, hva mener folk om det? Syns anslaget ditt er godt jeg, ikke alle som holder seg oppdatert på chipset og slikt. Er han heldig kan han kanskje få en tusenlapp for den. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hmm.. det er fortsatt garanti på den? Da så er det ikke "dårlig gjort" å selge den for 11-1200,-, og skrive at den oppfører seg som en ny Xbox. Ytelsen er jo den samme enten konsollen er fra 2005 eller 2008. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Det er garanti på den, ja. Garantien går ut i desember, så han burde prøve å selge den fortest mulig, mener nå jeg. Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Bruk finn.no ellerno sånnt.. Ikke qxl.. hehe For mår noen spør hvor gammal den er kommer alle til å sette seg på bakbeina.. mens finn kan man ikke poste no.. hehehehe Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Det er garanti på den, ja. Garantien går ut i desember, så han burde prøve å selge den fortest mulig, mener nå jeg. er vel kun garanti på ROD feil som MS har utvidet til 3 år,vanlig garanti er vel 2 år og den er utgått. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Nei, full garanti i tre år. Reklamasjonsrett i fem år, though. (regner med at det er fem og ikke to år på spillkonsoller ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå