O_K Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hei! Har bestillt meg en nokia E71, men lurer litt på om det finne alternativer til Nokia Maps. Helst som fungerer slik at jeg kan planlegge litt på forhånd, og laste ned kartene hjemme, hvor jeg har gratis WiFi. Blir jo fort dyrt å laste data, særlig om man skal til utlandet. Mener å huske jeg så en test av litt forskjellige gps-programmer her på amobil for en stund siden, men har ikke greid å finne den igjen... Lurer også på om det finnes et litt mer "statistikk" program, som på en grei måte kan presentere fart, kompassretning og kanskje distanse i et vindu. Kan være greit å ha når man kjører på kjente veier, for å f.eks. kontrollere speedometeret i bilen:-) Da er STORE lett leselige tall praktisk. Lenke til kommentar
CyberAage Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Sitter akkurat og tester ut TrekBuddy Kan lastes ned her http://linuxtechs.net/kruch/tb/forum/index.php Der finner du også programmer som henter inn kart fra f.eks googlemaps.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå