metaman Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Bestilte et hovedkort fra denne webshop-en. Dette ble muligens levert litt senere enn hva man kunne anta, men kundeoppfølgingen var eksepsjonelt bra. Fikk hele tiden mail ang. saken og om hvorfor ting tok tid(Trøbbel hos deres leverandør). Jeg klarte å ødelegge kortet, og sendte det i retur. Jeg sporet pakken jeg sendte, og samme dag som den kom fram til Support-datashop, fikk jeg mail om at de var igang med saken. Det er fortsatt litt trøbbel hos deres leverandør så jeg venter på å få et nytt kort tilsendt. Du vil kanskje si at all denne ventingen burde resultert i slakt av butikken, men på grunn av den gode kundeoppfølgingen og de lave prisene vil jeg gi dem ros. En mer seriøs nettbutikk har jeg ikke handlet med. Keep up the good work, support-datashop. metaman Lenke til kommentar
Nerd_fx Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Det er vel support-datahjelp.no du mener? Lenke til kommentar
metaman Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 Er nok det, ja :oops: Var så full av begeistring at det fløt over.. metaman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå